اگرچه توپ طلای فوتبال طی 9 سال اخیر در انحصار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار داشته است، اما سرخیو راموس معتقد است می‌تواند روزی به همان افتخاری دست یابد که مدافع تیم ملی ایتالیا، فابیو کاناوارو به آن دست یافت؛ بردن توپ طلای فوتبال.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۹۴

کاپیتان تیم رئال مادرید که با مجله ایتالیایی Undici مصاحبه می‌کرد در مورد برنامه‌های خود برای فتح تمام دستاورد‌های ممکن در آینده صحبت کرده است. او ابتدا در مورد زیدان گفت: او با رکوردی که در فتح جام به نام خودش به ثبت رسانده، نمایانگر همان استعدادی است که در دوران فوتبال از خودش بروز می‌داد. زیدان با سخت کوشی و تواضع دل رختکن را به دست آورده است. حالا همه ما خیلی به او احساس نزدیکی می‌کنیم.

راموس درباره توپ طلا هم گفت: در سال‌های اخیر این به جایزه‌ای شخصی میان مسی و کریستیانو تبدیل شده است اما برای مثال به فابیو کاناوارو نگاه کنید ـ او برنده توپ طلا شد بنابراین چیزی نیست که ساده از آن بگذرم. اگر سرانجام روزی برنده توپ طلا شوم، لحظه‌ای تاریخی خواهد بود.

او درباره کلید تداوم موفقیت هایش نیز به نکته جالبی اشاره کرد: باید پیروزیی‌هایی که در گذشته کسب کرده‌ایم را فراموش کنیم و به نظرم این کلید موفقیت است. خوب یا بد، فوتبال هیچوقت به شما زمان لذت بردن از همه چیز را نمی‌دهد. فتح 3 جام قهرمانی اروپا طی 4 سال اخیر فوق العاده است اما حالا زمان آن است که این قهرمانی‌ها را کنار بگذاریم. روزی، وقتی بازنشسته شوم، فرصت و زمان کافی برای نگاه به گذشته و فکر کردن به پیروزی‌ها را خواهم داشت.

و سوال آخر درباره بهترین فصل فوتبالی راموس: اگر نگوییم بهترین فصل، مسلماً یکی از بهترین فصول دوران بازی ام را سپری کرده ام و احتمالا با ثبات ترین سطح عملکرد را در این فصل داشتم. تجربه چیزی به شما می‌بخشد که هنگام جوانی آن را در اختیار ندارید اما عطش پیروزی من مثل زمانی است که تازه بازی را شروع کرده بودم و این برای تداوم دوران اوج، کلیدی است. از وقتی لا دسیما را فتح کردیم، مدام می‌گویم: «این بهترین سال من بود»، تنها برای این‌که فصل بعد بهتر شود، من باید از سطح عملکرد خود عبور کنم. مهم ترین نکته این است که به یاد داشته باشیم همه چیز ممکن است و هر فصل را با رویکردی جدید آغاز کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها