ستاره برزیلی دیگر به انگلیس برنمی‌گردد

تنفر کوتینیو از بندرلیورپول

ماجرای فیلیپه کوتینیو و باشگاه لیورپول آرام آرام به سمت بحران پیش رفت. بازیکن برزیلی رفاقتی دیرینه با نیمار داشت و می‌خواست به بارسلونا برود تا کنار او بازی کند؛ اما وقتی دید دوست صمیمی‌اش از بارسلونا جدا شد، عزمش را جزم کرد تا جای او را در میان آبی‌اناری‌ها پر کند. او به برادرش گفت: من می‌توانم جای نیمار جونیور را پر کنم.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۹۳

اما اوضاع آن‌طور که کوتینیو می‌خواست پیش نرفت. نامه درخواست جدایی او به باشگاه رفت و با بی‌اعتنایی مدیران تیم روبه‌رو شد. همان‌طور که به سه پیشنهاد اغواکننده بارسلونا بی‌اعتنایی کردند. مدیران بارسا رقم پیشنهادی برای این بازیکن را از 50 میلیون تا 130 میلیون یورو بالا بردند؛ اما لیورپول پول بیشتری می‌خواست. بازیکنی که در واسکوداگاما و اسپانیول قرضی بازی کرد و نمایش‌هایی معمولی داشت، حالا به لطف بازارگرمی لیورپول به سوژه اول رسانه‌ها در حوزه فوتبال تبدیل شده است. لیورپول که روز گذشته جای خالی کوتینیو را با خرج 48 میلیون یورو و جذب نبی کیتا هافبک لایپزیگ پر کرد، حالا توقع دارد برای کوتینیو دست کم سه برابر این پول را به دست آورد. لیورپول این روزها شاداب بازی می‌کند و غیبت این بازیکن برزیلی در تیم احساس نمی‌شود. آنها در آخرین بازی با ارائه یک فوتبال برتر، آرسنال را با 4 گل به زانو درآوردند. مدیران لیورپول می‌دانند کوتینیو دیگر برای آنها بازی نمی‌کند. او برای همراهی تیم ملی برزیل در دو بازی پیش‌رو در دیدارهای تشریفاتی برزیل در چارچوب مقدماتی جام‌جهانی، به رسانه‌های برزیلی گفت دیگر به بندر لیورپول برنمی‌گردد. به نظر می‌رسد سرسختی مدیران لیورپول در راه انتقال کوتینیو به بارسا آنقدر زیاد بود که این بازیکن را از بندر لیورپول متنفر کرده است. دیروز همه رسانه‌های دنیا دیدند ادعای مدیران لیورپول حقیقت نداشت. آنها ادعا کرده بودند کوتینیو به دلیل مصدومیت برای لیورپول بازی نمی‌کند، در حالی که او دیروز یک تمرین کامل را برای برزیل انجام داد. اگرچه پزشک تیم ملی برزیل تایید کرد فشار روانی روی این بازیکن 25 ساله فوق‌العاده بالا بوده، اما اعلام کرد او مشکلی برای همراهی تیم ملی برزیل در دو بازی آینده ندارد. تیم ملی برزیل ساعت 4 و 30 دقیقه بامداد پنجشنبه باید در ورزشگاه خانگی گرمیو در پورتو آلگره در برابر اکوادور بازی کند و سپس ساعت 30 دقیقه بامداد سه‌شنبه 14 شهریور هم در کلمبیا برابر تیم ملی آن کشور بازی خواهد کرد.

توصیه نیمار: فریب بارسا را نخور!

کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل که بتازگی از بارسلونا جدا شد در اردوی تیم ملی فوتبال برزیل از هم‌تیمی خود خواسته فریب پیشنهاد وسوسه‌انگیز بارسلونا را نخورد و در لیورپول باقی بماند تا فصل بعد به PSG برود. این ادعای روزنامه استادو برزیل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها