پیام علی مرادخانی به یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان

فرصتی برای شناسایی استعدادها و معرفی آثار نو

علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیام داد.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۸۴
فرصتی برای شناسایی استعدادها و معرفی آثار نو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان،در متن پیام علی مرادخانی آمده است:

ان الله جمیل و یحب الجمال

هنر، شناخت و بیان زیبایی هاست با صور دل انگیز خیال رو به گستره ی گسترده ی جمال و کمال که ورای مرزهای محدود جغرافیا با جان انسان در هر کجای جهان پیوندی مانا برقرار می کند و به وارستگی و آرمان خواهی فرا می خواند.

هر نوای روح بخشی که از فطرت و جان آدمی برآید لاجرم بر دل می نشیند و حال شنونده را متحول و توجه اش را به سوی جلوه های حق جلب می نماید.

برگزاری جشنواره ملی موسیقی جوان با اقبال بزرگان و استقبال جوانان هنرمند و هنرجو زمینه را برای شناسایی استعدادها و معرفی آثار نو به جامعه هنری و نیز پیشرفت و تعالی فعالیت های هنری در داخل و خارج از کشور بیش از پیش فراهم می نماید.

امید است این رویداد هنری که براساس انگیزه ها و اهداف متعالی و با سیاستگذاری و برنامه ریزی شایسته با مشارکت فعال و فراگیر جوانان علاقه مند برگزار می گردد، تداوم و تعالی یابد و هنر والای موسیقی در همه گونه ها به ویژه موسیقی جوان همچنان در جهت رشد و تعالی مادی و معنوی و شادابی و نشاط فردی و اجتماعی به حیات بالنده خود ادامه دهد.

از عموم دست اندرکاران به ویژه هیأت محترم داوران و دبیر محترم جشنواره یازدهم سپاسگزارم و برای همه عزیزان آرزوی توفیق دارم.

علی مرادخانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها