سرمربی تیم ملی سوئد:

حسرت می‌خورم سامان را نداریم

سامان قدوس به تیم ملی ایران ملحق شد تا دیگر به تیم ملی سوئد نرود. این اتفاق خیلی زود با واکنش یان اندرسون، سرمربی تیم ملی این کشور روبه‌رو شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۱۸

او در این باره می‌گوید: «از این که قدوس را از دست داده‌ایم، حسرت می‌خورم. با این حال باید به تصمیمی که این بازیکن گرفته احترام بگذارم، چون من هم می‌دانم که او پیشینه و ریشه‌اش ایرانی است.» قدوس در ماه ژانویه دو بازی دوستانه برای تیم ملی سوئد مقابل اسلواکی و ساح عاج انجام داد و یک گل ملی هم در کارنامه دارد. او بتازگی از سوی کارلوس کی‌روش برای دیدار مقابل کره‌جنوبی و سوریه به تیم ملی ایران دعوت شده است.

در این حال سامان قدوس مهاجم جدید تیم ملی درباره ارتباط خود با کارلوس کی‌روش می‌گوید: «او از من خواست هرطور شده به کره جنوبی بروم تا از نزدیک تیم ملی ایران را ببینم. این برای من اتفاق بسیار خوبی بود و حس خوبی به من دست داد.»

قدوس در پاسخ به این پرسش که در تیم ملی ایران می‌خواهی چه کنی، پاسخ می‌دهد: «بی‌صبرانه منتظر این هستم که به ایران بروم، چون تاکنون هرگز در این کشور نبوده‌ام، اما از دوستان ایرانی‌ام چیزهای خیلی خوبی در مورد ایران شنیده‌ام، بخصوص در مورد فرهنگ ایرانیان و سایر مسائل. در مورد ورزشگاه آزادی هم باید بگویم واژه‌ای برای توصیفش پیدا نمی‌کنم. همچنین بازی برخی بازیکنان تیم ملی را از طریق اینترنت نگاه کرده‌ام. سردار آزمون واقعاً بازیکن خوبی است. همچنین اشکان دژاگه و علیرضا حقیقی که اکنون دروازه‌بان اسکیلستوناست و در سوئد زندگی می‌کند، از من استقبال کرده‌اند و تلفنی با آنها صحبت کردم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها