کاوه رضایی و گرفتن یک تصمیم خوب فوتبالی

هدف، روسیه و جام جهانی است

همین چند روز پیش بود که کاوه رضایی با دو گلی که زد، تیمش را از یک شکست نجات داد تا یکشبه بشود عزیز باشگاه و هواداران.
کد خبر: ۱۰۶۷۷۱۳

شاید هم رضایی نیاز به فرصت داشت تا خودش را نشان بدهد، اما هر چه بود، کاوه در شارلروا راه افتاده و باید گفت، او یک تصمیم درست فوتبالی در زندگی‌اش گرفته است. کاوه رضایی یک فصل در استقلال بازی کرد.

او توانست در تیم آبی‌پوشان تا حدود زیادی انتظارات را برآورده کند. رضایی هر چند در استقلال زیاد گل نزد، اما بیشترین تعداد پاس گل را در لیگ به نام خود ثبت کرد . او توانست خود را به ترکیب استقلال تحمیل و در میان هواداران به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

هواداران استقلال امید زیادی داشتند که کاوه رضایی در فصل جاری هم در تیم آنها بازی کند،‌ اما مهاجم سابق ذوب‌آهن با پیوستن به شارلروا بلژیک همه را غافلگیر کرد. رضایی در استقلال با وجود آن که بهترین خرید این تیم لقب گرفت، اما نتوانست نظر کارلوس کی‌روش را به خود جلب کند و به تیم ملی دعوت شود.

او در استقلال درآمد بیشتری داشت، اما برای آینده خود قید پول را زد و تصمیم گرفت راهی فوتبال بلژیک شود. هرچند بسیاری از رضایی به خاطر این تصمیم عجیب، انتقاد کردند، اما مهاجم سابق استقلال نشان داد، تصمیم شجاعانه و درستی گرفته است. او در دیدار اخیر شارلروا توانست در نقش ناجی ظاهر شود و دو گل برای تیمش به ثمر رساند تا به چهره محبوبی در میان هواداران تیمش تبدیل شود و در تیم منتخب هفته قرار گیرد. رضایی با بازی خوبی که به نمایش گذاشت، روحیه لازم را به دست خواهد آورد و می‌تواند با درخشش در لیگ بلژیک به تیم ملی فوتبال ایران هم دعوت شود و حتی در جام جهانی 2018 روسیه به میدان رود و اگر او بتواند به این هدف بزرگ دست پیدا کند، با جدایی از استقلال بهترین تصمیم دوران فوتبالی خود را گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها