در دیدار سفیر اندونزی با رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از فعالان اقتصادی استان یزد دو طرف بر توسعه روابط تجاری فی مابین تاکید کردند.
کد خبر: ۱۰۶۷۴۹۷

به گزارش صداوسیما، سفیر اندونزی در این دیدار با اشاره به روابط خوب تجاری و اقتصادی دو کشور و توانمندی های استان یزد در زمینه های مختلف صنعتی و گردشگری بر افزایش سطح مبادلات تجاری و توسعه همکاری های اتاق های بازرگانی یزد و جاکارتا و حضور صنعتگران دو طرف در نمایشگاه های بین المللی بین دو شهر تاکید کرد.اکتادینو علی مودین سفیر اندونزی در ایران همچنین با اشاره به مشترکات بین دو کشور و موقعیت استراتژیکی استان یزد و توانمندی های این استان در زمینه های مختلف فرهنگی و اقتصادی بر علاقمندی کشورش برای توسعه روابط و مبادلات تجاری با استان یزد تاکید کرد.

وی با بیان اینکه سطح مبادلات تجاری ایران و اندونزی در سال دو هزار و شانزده 338میلیون دلار بوده است پیش بینی کرد با همکاری های صورت گرفته حجم مبادلات تجاری طرفین تا پایان سال2017 به 600میلیون دلار برسد. نفت، گاز، محصولات کشاورزی، مواد معدنی، فولاد، آلومینیوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات از مهمترین کالاهای صادراتی ایران به اندونزی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها