درگیری بر سر آب و زمین کشاورزی، مرگ هولناک مرد باغدار را در آبیک رقم‌زد.
کد خبر: ۱۰۶۷۴۷۳

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده همزمان با کشف جسد سوخته مردی در باغات اطراف شهر آبیک در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران با تحقیقات در محل، هویت مقتول را شناسایی کردند. مرد 48 ساله یکی از باغدارهای منطقه بود که ابتدا با شلیک گلوله کشته و بعد جسدش به آتش کشیده شده بود. سردار مهدی محمودی، رئیس پلیس استان قزوین در بیان جزئیات این خبر عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده چند مظنون را در استان قزوین و یکی از آنها را دراستان‌های شمالی کشور دستگیرکرده و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی افزود: در بازجویی فنی ماموران، یکی از مظنونان، به قتل مرد 48 ساله توسط یکی از دوستانش با سلاح شکاری اعتراف کرد. کارآگاهان بلافاصله فرد مورد نظر را در شهرستان آبیک شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند و در بازرسی از خانه‌اش نیز یک قبضه سلاح شکاری کشف و متهم را به پلیس آگاهی منتقل کردند. متهم در بازجویی فنی و پیچیده ماموران به قتل باغدار آبیکی اعتراف و بیان کرد، با مقتول اختلافی نداشته و وی را به پیشنهاد دوستش که از بستگان مقتول بوده، به قتل رسانده است.

سردار محمودی در پایان با اشاره به این‌که طبق اظهارات متهمان، علت وقوع جنایت اختلاف بر سر آب و زمین کشاورزی بوده، تصریح کرد: متهم به قتل و یکی از بستگان مقتول به خاطر معاونت در قتل، روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها