استقلالی‌ها امسال شرایط بدی دارند و علی‌منصور هرگز نتوانسته باب میل هیات مدیره و البته هواداران حرکت کند. به همین دلیل، مذاکرات با چند مربی خارجی آغاز شده است تا در صورت نتیجه نگرفتن در یکی دو بازی آینده عذر منصوریان را بخواهند.
کد خبر: ۱۰۶۷۴۴۳

جالب اینجاست که استقلالی‌ها از مربی خارجی هم خاطره خوبی ندارند و بیشترین ناکامی‌هایشان زمانی رقم خورده که یک فرد خارجی روی نیمکت این تیم بوده است! با این حال عملکرد کابوس‌وار آبی‌ها به حدی بوده که آنها راه فرار از این بحران را استخدام یک مربی خارجی می‌دانند، اما دلیل اصلی این اتفاق چه چیزی می‌تواند باشد؟ چرا استقلالی‌ها به جذب مربی خارجی علاقه دارند و به دنبال مذاکره با مربیان ایرانی نیستند؟ دلیل اصلی علاقه آبی پوشان به موفقیت باشگاه حریف و رقیب دیرینه این تیم یعنی پرسپولیس برمی‌گردد. پرسپولیس با هدایت برانکو در این چند سال اخیر به کلی متحول شده و سرخ‌پوشان فراتر از ایران فوتبال بازی می‌کنند و این بدون شک به خاطر حضور مربی بزرگ و باتجربه‌ای به نام برانکو ایوانکوویچ است. برانکو نظم خاصی به پرسپولیس بخشیده است. سرخ‌پوشان با برانکو یک قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی را در لیگ دارند و در لیگ قهرمانان آسیا هم شانس حضور در نیمه‌نهایی را دارند. پرسپولیس برانکو برخلاف استقلال منصوریان هم خوب فوتبال بازی می‌کند و هم خوب امتیاز جمع می‌کند و مهم‌تر از همه این که تیمی بدون حاشیه است که به هیچ بازیکنی وابسته نیست. استقلالی‌ها به دنبال مربی‌ مانند برانکو هستند که به تیم نظم و دیسیپلین لازم را بدهد. آنها به دنبال مربی مانند برانکو هستند که سطح کیفی و تاکتیکی تیم را بالا ببرد و آنها را آماده پیروزی در هر دیدار کند. عملکرد خوب برانکو در پرسپولیس باعث شده تا آبی‌پوشان هم به فکر جذب مربی خارجی بیفتند و حتی با دالیچ وارد مذاکره شوند.

اظهارنظر کوتاه مظلومی درباره ناکامی منصوریان

سرمربی سابق استقلال، مشکل این تیم را خط حمله نمی‌داند. در روزهایی که استقلال بد نتیجه می‌گیرد انتقاد از خط حمله این تیم بسیار بالاست. منصوریان در تابستان با جذب بازیکنانی مثل سجاد شهباززاده، حسن بیت سعید و مهدی قائدی بار هجومی خط حمله تیمش را افزایش داد، اما جالب این که آبی‌پوشان در پنج دیدار تنها یک گل به ثمر رسانده‌اند که آن هم توسط سرور جپاروف بوده است. در حالی که انتقاد از خط حمله استقلال بالاست، پرویز مظلومی نظر دیگری دارد و براین باور است که مشکل اصلی تیم سابقش خط حمله نیست. او گفت: استقلال در وینگر چپ و راست مشکل دارد نه خط حمله. بر این باور هستم که منصوریان باید سمت راست و چپ تیمش را تقویت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها