فریدون شهبازیان، حسام‌الدین سراج و پیروز ارجمند در نشست خبری سومین جشنواره ایرج بسطامی ضمن انتقاد از وضعیت موجود موسیقی ایران به تشریح جزئیات این جشنواره پرداختند.
کد خبر: ۱۰۶۷۳۷۱

به گزارش جام‌جم، نشست خبری سومین دوره جشنواره ایرج بسطامی با حضور فریدون شهبازیان (رئیس شورای سیاستگذاری)، حسام‌الدین سراج (دبیر هنری)، پیروز ارجمند (دبیر جشنواره) و فاطمه بسطامی (مدیر موسسه ایرج بسطامی) ظهر دیروز در سالن امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

حسام‌الدین سراج (دبیر هنری جشنواره) در این نشست گفت: متاسفانه در این سال‌ها شاهد یک اغتشاش موسیقایی در کشورمان هستیم و این موضوع بر کسی پوشیده نیست و به نظر می‌رسد هیچ فضای تنفسی برای نفس کشیدن موسیقی جدی وجود ندارد.

این خواننده افزود: خوانندگان جوان ‌باید یک آواز و یک تصنیف مرتبط با همان آواز را در مدت زمان 14دقیقه ضبط کرده و برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. فریدون شهبازیان نیز گفت: ما به واسطه تجربیاتی که در دوره‌های قبلی این جشنواره و جشنواره‌های دیگر به دست آورده‌ایم تلاش کردیم تا اصلاحاتی انجام بدهیم. این جشنواره، جمع سلایق مختلف است. البته موسیقی، هنر والایی محسوب می‌شود و صد در صد تخصصی است. از این رو ما در این جشنواره از افراد متخصص مورد قبول جامعه هنری استفاده کرده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها