خانی، مدیر پخش دفتر نسیم صبا گفت: نهادها و ارگان‌هایی که مدعی تولید آثار ارزشی هستند باید در تبلیغات آثاری چون «دریاچه ماهی» حمایت کنند.
کد خبر: ۱۰۶۷۳۵۶

سعید خانی، مدیر دفتر پخش نسیم صبا از اکران فیلم «دریاچه ماهی» در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» از روز چهارشنبه (22 شهریورماه) در تهران و تعدادی از شهرستان‌ها به نمایش در می‌آید. این فیلم در تهران 15 سالن در اختیار خواهد داشت، اما نکته حائز اهمیت در آثار ارزشمند دفاع مقدس تبلیغات درست و بهنگام برای این آثار است.

او تاکید کرد: نهادها و ارگان‌هایی که مدعی تولید آثار ارزشی هستند باید در تبلیغات آثاری چون «دریاچه ماهی» حمایت کنند. این فیلم‌ها با مشقات و دشواری‌های زیادی تولید می‌شود و اگر به‌درستی تبلیغ نشود ،نمی‌تواند مخاطب را به سالن سینما بکشاند.

خانی تاکید کرد: با توجه به تغییراتی که در شورای شهر و شهرداری صورت گرفته امید می‌رود شهرداری امکان مناسبی در اختیار سینما قرار دهد تا آثاری ارزشمند همچون «دریاچه ماهی» بتوانند از این امکان فرهنگی بهره‌مند شوند.

او درباره پخش تیزرهای تلویزیونی فیلم گفت: با همکاری صداوسیما تیزرهای تبلیغاتی فیلم مجوز پخش گرفته است و همزمان با عید غدیر تیزرهای فیلم پخش می‌شود. «دریاچه ماهی» به قلم مصطفی رستگاری با مضمون دفاع مقدس روایتی از شهدای هنوز بر جای مانده کانال ماهی دارد. این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می‌کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می‌رسند و در این میان عشق گمشده‌ای پیدا می‌شود. در واقع این فیلم تجلیلی از شهدای جاویدالاثر خواهد بود./ فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها