فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری 199 سارق حرفه ای در پایتخت

طی عملیات ۲۴ ساعته انجام شد

دستگیری ۱۰۱ سارق در تهران

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۰۱ سارق حرفه‌ای طی عملیات ۲۴ ساعت گذشته پلیس پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۰۳
دستگیری ۱۰۱ سارق در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان حرفه‌ای پایتخت اظهار داشت: طی عملیات 24 ساعته گذشته که با همکاری پلیس آگاهی، پلیس پیشگیری و یگان امداد پایتخت انجام شد همکاران ما موفق شدند 101 سارق حرفه‌ای را دستگیر کنند.

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: در راستای اجرای این عملیات گسترده 28 باند سرقت متلاشی شدند و تعداد قابل توجهی زورگیر و کیف‌ قاپ که 60 درصد افراد دستگیر شده را تشکیل می‌دهند شناسایی و در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه 63 درصد از دستگیرشدگان این طرح دارای سابقه کیفری قبلی هستند، گفت: دستگیرشدگان اخیر طی اعترافات اولیه خود به بیش از 900 فقره سرقت اعتراف کردند و این در حالی است که هنوز بازجویی‌های تخصصی از دستگیرشدگان آغاز نشده است.

سردار رحیمی گفت: همچنین از افراد دستگیر شده در این طرح حدود یک میلیارد تومان اموال سرقتی کشف شده که با ادامه دار بودن بازجویی‌های فنی، قطعا بر میزان آن افزوده خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که عملیات‌های پلیسی ما در این حوزه با شدت و قوت ادامه خواهد داشت تا به وضعیت مطلوب‌تری برسیم.

وی گفت: وظیفه ما مقابله و برخورد جدی با مجرمان است و امیدواریم با ادامه دار بودن برخوردهای قاطع با مجرمان، رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

سردار رحیمی در پایان از اشراف اطلاعاتی خوب پلیس آگاهی بر جرائم و مجرمان سابقه‌دار پایتخت خبر داد.

در راستای اجرای طرح اخیر پلیس پایتخت یک باند سارق مسلح دستگیر شدند که در ساعات پایانی شب از سوپرمارکت‌ها به صورت مسلحانه سرقت می‌کردند که پس از دستگیری این افراد سلاح‌های به کار رفته در این سرقت‌ها نیز کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها