آژاکس، گلاسگو و سلتیک؛ دنبال ستاره جدید ایران

قدوس: حضور در ایران افتخار است

سامان قدوس ستاره جدید تیم ملی ایران یکی از بهترین بازیکنان لیگ سوئد است. این بازیکن در لیگ اروپا هم شاهکار کرده و عامل صعود تیم استرسوند به مرحله گروهی رقابت‌ها به طور قطع قدوس بوده است. او یک تنه نسخه گالاتاسرای را پیچید و سپس تیم پائوک یونان را هم با دو گل حذف کرد تا عامل صعود تیمش باشد. اگر فیلم بازی‌های سامان را نگاه کنید، متوجه خواهید شد او چه پدیده‌ای است و کی‌روش چطور این بازیکن را روی هوا زده است.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۴۲

سامان بتازگی به تیم ملی سوئد هم دعوت شد، ولی کی‌روش خیلی با‌هوش‌تر از سوئدی‌ها بود. او درست زمانی که سامان مدتی به تیم ملی سوئد دعوت نشد، سر وقت این بازیکن رفت و به او پیشنهاد داد در جام جهانی روسیه برای ایران بازی کند. البته سوئد هم نزدیک به صعود به جام جهانی است، ولی مساله اینجاست که سامان در آن تیم شانس زیادی برای بازی نخواهد داشت. کی‌روش به این بازیکن گفت شانس او برای حضور در ترکیب فیکس ایران بیشتر از سوئد است.

به این ترتیب قدوس پس از مشورت با خانواده اش در نهایت تصمیم گرفت کشوری را انتخاب کند که پدر و مادرش متعلق به آن هستند؛ ایران. سامان هفته گذشته در گفت‌وگو با روزنامه سوئدی اعلام کرد خون ایرانی در رگ‌های اوست و دوست دارد برای تیم ملی ایران بازی کند. این بازیکن پیش از عزیمت به اردوی تیم ملی هم در گفت‌وگو با یکی از شبکه‌های سوئدی اعلام کرد تمام بستگانش دوست داشتند او برای تیم ملی ایران بازی کند. او با دلجویی از سوئدی‌ها گفت: «واقعا فشار یا تهدیدی نیست که من برای تیم ملی سوئد بازی کنم. من این کشور را دوست دارم. آنها به من آموزش داده‌اند. من در سوئد تحصیل کرده‌ام. بنابراین روشن است که این کشور را چقدر دوست دارم. ولی بستگان من در ایران هستند. آنها دوست دارند برای تیم ملی ایران بازی کنم و برایم افتخار است که بتوانم پیراهن تیم ملی کشورم را به تن کنم.»

انتقال قدوس به انگلیس؟

سامان قدوس در نقل و انتقالات با پیشنهادهای زیادی روبه روست و همین حالا چند باشگاه بر سر جذب این بازیکن با هم دعوا دارند. اما برجسته ترین باشگاهی که سامان را می‌خواهد، آژاکس است. البته باشگاه‌ها سلتیک و گلاسگو رنجرز هم دنبال جذب این بازیکن هستند. سایت footballskanalen سوئد امروز اعلام کرد رقابت برای خرید قدوس بین چند باشگاه بشدت بالا گرفته است. این سایت نوشت: «نوریچ سیتی، لیدز یونایتد، ساندرلند و کوئینز پارک رنجرز سه باشگاه انگلیسی خواهان جذب سامان هستند، ولی مذاکرات با این باشگاه‌ها به بن بست رسیده است.» گویا بالاترین پیشنهادی که این باشگاه‌ها ارائه کرده اند 1.8 میلیون پونده بوده است. ولی استرسوند سوئد برای فروش این بازیکن 8/3 میلیون پوند می‌خواهد این سایت معتبر سوئدی همچنین خبر داد سه باشگاه گلاسگو، آژاکس و سلتیک هم در تلاشند تا سامان قدوس را جذب کنند. کیندبرگ رئیس باشگاه استرسوند سوئد در این باره می‌گوید: «پیشنهادهایی برای جذب سامان قدوس شده است. اگر پیشنهاد خوبی به باشگاه و خود بازیکن شود، شاید با این انتقال موافقت کنیم. فعلا نمی‌توانیم درباره جزئیات پیشنهادها صحبتی کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها