مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به خدمات مختلف این سازمان به جامعه هدف گفت: ماهانه 4000 میلیارد تومان به مستمری‌بگیران این سازمان در کشور پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۲۵

به گزارش ایرنا، تقی نوربخش افزود: در سازمان تامین اجتماعی و در دولت یازدهم، چند راهبرد اصلی در بخش بیمه‌ای سازمان داشتیم که تحت تاثیر وضعیت جغرافیایی کشور با مشکلاتی بسیار روبه‌رو شدیم.

وی ادامه داد: به رغم این‌که بیش از 4000 میلیارد تومان فقط مستمری در ماه پرداخت می‌کنیم و منابع سازمان تحت تاثیر مشکلاتی است که بنگاه‌های اقتصادی و کار فرمایی دارند، اما حتی یک روز هم طی چهار سال گذشته، مشکلات به بیمه‌شدگان منتقل نشده است.

وی اظهار کرد: در بخش درمان دو راهبرد اصلی در سال‌های اخیر داشتیم که مورد نخست، توسعه مراکز درمانی در مناطق محروم و کم برخوردار بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: تمام اقدامات اجرایی سازمان در بخش درمان سرپایی و بستری در مناطق محروم با توجه به تعداد بیمه‌شدگان به خوبی پیش رفته است. در برخی مناطق محروم در استان‌های مرکزی، لرستان و کردستان طی چهار سال گذشته به اندازه کل تاریخ تامین اجتماعی مراکز درمانی ایجاد شد. در لرستان چهار مرکز جدید درمانی ایجاد شد که قبل از دولت یازدهم چهار مرکز در این استان وجود داشت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: طرح تحول سلامت که در رفع دغدغه‌های درمانی مردم نقش بسزایی داشته سازمان تامین اجتماعی و سازمان‌های بیمه‌گر به عنوان تامین‌کننده منابع آن اقدامات گسترده‌ای انجام دادند. البته مانند هر طرح دیگر نیاز به اصلاحات لازم است.

وی گفت: دغدغه جامعه بیمه شده کارگری کشور بحث‌های ساختاری و ادغام و انفکاک است که در دوره‌های گذشته مطرح بوده و نمایندگان آنان نظرات خود را مطرح کرده‌اند. بخش درمان جزء لاینفک تامین اجتماعی است و برای امنیت خاطر بیمه‌شدگان باید این بخش ادامه حیات بدهد تا ما بتوانیم در جهت رفع این دغدغه‌ها گام‌های موثری برداریم.

برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها