کارآگاهان جنایی پایتخت با کشف جسد سوخته زن و مردی در گاراژ متروکه‌ای در حوالی اتوبان بعثت تهران، تحقیقات را برای رازگشایی از مرگ آنها آغاز کردند.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۷۳

به گزارش جام‌جم، ساعت 2 و 15 دقیقه بامداد دیروز بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران در تماس ماموران کلانتری 159 بی‌سیم درجریان آتش‌سوزی مرگباری قرار گرفت. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد آتش‌سوزی در یک مغازه متروکه حوالی گاراژی قدیمی رخ داده و آتش‌نشانان بعد از خاموش کردن شعله‌های آتش، جسد سوخته زن و مردی را در آنجا یافته‌اند. با هماهنگی قضایی اجساد سوخته برای مشخص شدن هویت به پزشکی قانونی منتقل شد. در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد محل آتش‌سوزی مکانی بوده که در آن افراد بی‌خانمان و معتاد رفت و آمد داشته و در آنجا می‌خوابیدند. در ادامه معلوم شد آتش‌سوزی ساعت 24 شنبه‌شب رخ داده است. این در حالی بود که ماموران با تحقیقات محلی متوجه شدند دو مرد معتاد نیز در زمان آتش‌سوزی در آنجا حضور داشتند که پیش از آمدن ماموران و آتش‌نشانی فرار کرده‌اند .

هنوز پلیس هویت زن و مرد فوت‌شده را به دست نیاورده و در حال تحقیق در این باره است. جست‌وجو برای یافتن دو مرد فراری از محل آتش‌سوزی مرگبار همچنان ادامه دارد تا با تحقیق از آنها راز این آتش‌سوزی فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها