دو جوان که با انگیزه سرقت زن 64 ساله‌ای را به قتل رسانده بودند، از سوی پلیس بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۷۱

به گزارش جام‌جم، سرهنگ صفرعلی روشنایی، فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: بامداد یکشنبه مردی با پلیس فراهان تماس گرفت و از به قتل رسیدن زن 64 ساله همسایه‌شان خبر داد.

ماموران با حضور در خانه مقتول در روستای دستجان با جسد او در خانه رو به رو شدند. در ادامه با تحقیق از شوهر او معلوم شد که وی در حیاط خانه در حال استراحت بوده و ساعاتی بعد زمانی که به داخل اتاق می‌رود با جسد همسرش روبه‌رو شده است.

وی ادامه داد: بررسی‌‌های اولیه نشان می‌داد این زن با شلیک گلوله کلت به قتل رسیده و 20 میلیون تومان طلا که در خانه داشته نیز سرقت شده است. تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد تا این‌که بعد از هفت ساعت از جنایت، ردپای دو جوان اهل همان روستا به عنوان مظنون به دست آمد. سپس این دو بازداشت شدند و اظهارات ضدونقیضی را مطرح کردند. این در حالی بود که ماموران در بازرسی از مخفیگاه آنها سلاح کلت و طلاهای سرقتی را یافتند. متهمان در بازجویی پلیسی اعتراف کردند چون می‌دانستند پیرزن طلاهای زیادی دارد، نقشه سرقت را طراحی و با کشتن وی آن را به اجرا گذاشته‌اند. متهمان روانه بازداشتگاه پلیس شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها