زنی که در جریان اختلاف با شوهرش با لوله بازکن او را سوزانده بود، بازداشت و به اسیدپاشی اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۶۸

به گزارش جام‌جم، ساعت 5 و 30 دقیقه 17 مرداد امسال یکی از مسئولان بیمارستان مطهری با پلیس تماس گرفت و خبراز اسیدپاشی روی مرد میانسالی داد. در ادامه، ماموران موضوع را به قاضی مرادی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران گزارش دادند و با هماهنگی قضایی ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران، رازگشایی از این پرونده را آغاز کردند.

ابتدا ماموران به تحقیق از همسر مرد مصدوم پرداختندکه مدعی شد نمی‌داند چطور او هدف اسیدپاشی قرار گرفته و صبح با شنیدن صدای سوختم سوختم شوهرش بیدار شده و او را به بیمارستان منتقل کرده است. بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد مرد میانسال از ناحیه صورت و چشمانش با اسید سوخته است. در ادامه با تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد او و همسرش مدام درگیری داشته‌اند و این زن بارها از شوهرش کتک خورده است. همین باعث شد که به این زن مظنون شوند. زن جوان زمانی که برای تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران رفت، بازداشت شد. وی ابتدا منکر اسیدپاشی شد، اما در ادامه اعتراف کرد و به افسر تحقیق گفت: شوهرم شیشه مصرف می‌کند و راننده نیسان است. او بداخلاق بود، اذیت می‌کرد و کتکم می‌زد . او به برادر فوت شده‌ام توهین می‌کرد. نمی‌توانستم این توهین را تحمل کنم. چند بار هم خواب برادر فوت شده‌ام را دیدم که می‌گفت یک نفر هست که نسبت به من بد و بیراه می‌گوید و دارم عذاب می‌کشم. یک ماه پیش نقشه اسیدپاشی را طراحی کردم تا این‌که ساعت 4 صبح روز حادثه بطری لوله بازکن را برداشتم، روی صورت و چشمان شوهرم پاشیدم و به او آسیب زدم.

متهم دیروز در غیاب بازپرس پرونده برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفته‌های خود را در پلیس آگاهی دوباره تکرار کرد و با تجدید قرار قانونی، روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها