در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم، یکی دو اظهارنظر دیدیم از افرادی که می‌خواستند دست‌های پشت پرده را در ناکامی منصوریان مقصر جلوه دهند. آنها با مطرح کردن دشمنان خیالی، قصد داشتند بگویند دست‌هایی در کار است تا منصوریان نتیجه نگیرد، اما چه زمانی که آنها در استقلال بودند و چه در این دو فصل که منصوریان در استقلال است، همه اختیارات فنی به سرمربی محدود می‌شد. منصوریان فصل قبل هم شروعی ناامیدکننده داشت و می‌خواست این راه خطا را ادامه دهد که حکم فیفا برای او توفیقی اجباری شد. این‌که او کار زمین مانده فصل قبل را این فصل انجام داد و تیم را پیر کرد، آیا کار دست‌های پشت پرده بود؟ و آیا نایب قهرمانی تیمی که تا رده چهاردهم پایین رفته بود، به دست‌های پشت پرده ربط داشت؟
کد خبر: ۱۰۶۶۹۱۱

منصوریان خودش خواست تیم موفق فصل قبل را شخم بزند و روند موفقیتش را متوقف کند. این چه ربطی به دست‌های پشت پرده دارد؟ منصوریان به قیمت جنگ مستقیم با تیم پزشکی، جباری را بدون تست پزشکی جذب کرد و بعد گزارش ایفمارک نشان داد بدن این بازیکن خوش‌تکنیک چه آسیب‌هایی دیده. آیا این هم تقصیر دست‌های پشت پرده است؟

مردم از تیم، فوتبال زیبا می‌خواهند و همه کار هم برای موفقیت تیم کردند. آنها در شرایطی آزادی را برای بازی با تراکتور پر کردند که تیم از بازی‌های قبلی نتیجه خوبی نگرفته بود. تماشاگران برای آن بازی به ورزشگاه آمدند تا ثابت کنند اهل کوفه نیستند. آیا توقع مردم برای فوتبال دلچسب را هم باید به دست‌های پشت پرده ارتباط داد؟

به نظر می‌رسد فوتبال ما همچنان اسیر همان دور باطل گذشته است. افراد بی‌سوادی که تمام فوتبال ایران را برای خود می‌خواهند اجازه نمی‌دهند روزنه‌های علم مدرن فوتبال به پیکر بی‌جان این فوتبال بتابد. آنها که با تمام وجود مقابل دانش کی‌روش ایستادند تا او را از این فوتبال بیرون برانند و خود هم می‌دانند که بعد از او چه تهدیدهایی پیش‌روی فوتبال ماست و امکان یک عقبگرد کامل وجود دارد؛ با این حال دست از انتقاد و تخریب برنمی‌دارند.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها