محسن مسلمان مصدوم است و این اتفاق باعث شده، هواداران این تیم نگران مصدومیت او برای بازی برگشت با الاهلی عربستان باشند؛ نگرانی که باید گفت بی‌دلیل است. درست است که مسلمان در دو سه فصل اخیر،‌ همواره یکی از بهترین‌ها در خط میانی بوده است و نقشی کلیدی در خیلی از بردهای پرسپولیس داشته، اما باید گفت پرمهره بودن این تیم در شرایط فعلی می‌تواند شرایط را طوری رقم بزند که نه هواداران نگران باشند، نه برانکو.
کد خبر: ۱۰۶۶۸۹۹

مسلمان در دیدار برابر الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا با آسیب‌دیدگی جزئی مواجه شد و ظاهرا این آسیب‌دیدگی او در تمرین اخیر سرخ‌پوشان جدی‌تر شده است و به احتمال زیاد، او چند هفته‌ای خانه‌نشین خواهد شد. آسیب‌دیدگی و غیبت مغز متفکر سرخ‌پوشان اصلا نمی‌‌تواند خبر خوبی برای برانکو باشد، آن هم در شرایطی که این مربی کروات اعتقاد بسیار زیادی به ستاره تیمش در میانه میدان دارد با این حال به نظر می‌رسد، حتی در صورت غیبت طولانی‌مدت مسلمان، برانکو احساس نگرانی نکند.

تفاوت اصلی پرسپولیس فصل جاری با تیم فصل قبل، پر مهره بودن این تیم است تا جایی که سرمربی سرخ‌پوشان با توجه به نیمکت بسیار قوی که دارد، می‌تواند جای خالی هر بازیکنی را پر کند؛ از خط دروازه گرفته تا خط دفاعی، بال‌های کناری، خط هافبک و خط حمله.

پرسپولیس در صورت غیبت طولانی‌مدت مسلمان دلیلی برای نگرانی ندارد چراکه دو بازیکن جایگزین بسیار باکیفیت به نام‌های بشار رسن و سیامک نعمتی را دارد که هر دو توان بالایی در بازیسازی دارند و آسیب‌دیدگی مسلمان بهترین فرصت برای این دو بازیکن خواهد بود تا توانایی خود در میانه میدان را به برانکو ثابت کنند.

بنابراین آسیب‌دیدگی مسلمان نه‌تنها خبر بد و نگران‌کننده‌ای برای برانکو نیست بلکه می‌تواند حکم توفیق اجباری را برای تیم او داشته باشد چراکه برانکو با خیال راحت می‌تواند به بازیکنان باکیفیت، اما نیمکت‌نشین تیمش بازی دهد و تا حدودی فشار نیمکت تیم را از روی دوش خود بردارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها