نخستین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و صنایع کوچک و متوسط در استان البرز با حضور مسوولان استان، صنعتگران و تولیدکنندگان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۸۳

به گزارش جام جم، این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی های صادراتی استان البرز با حضور بیش از 100 تولید کننده که توانایی صادرات دارند، برگزار شد.

مسوولان برگزاری نمایشگاه به همراه استاندار و معاونان و جمعی از مدیران کل استان بعد از افتتاح با حضور در همه غرفه ها و دیدار با صنعتگران شرکت کننده در این نمایشگاه پیرامون مسایل و مشکلات به گفتگو نشستند.

در حاشیه برگزاری نمایشگاه، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع در گلستان گلشهر کرج برپا شده و تاکنون استقبال قابل توجهی از طرف شرکت های تولیدی برای ارائه محصولات و دستاوردها داشته ایم.

جهانگیر شاهمرادی با تاکید بر اینکه خرده فروشی هدف برپایی این نمایشگاه در استان البرز نیست، افزود: در استان البرز با فضای محدود، 123 واحد در نمایشگاه مذکور حضور دارند که هر کدام حرفی برای گفتن در حوزه فعالیت خود دارند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه دعوت از واحدهای صنعتی دارای توان صادرات مورد توجه بوده گفت: از تمام رایزن های اقتصادی دعوت شده است. شاهمرادی با اشاره به راه اندازی تورهای صنعتی از داخل و خارج از کشور برای بازدید این نمایشگاه، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، سفیران و نمایندگان کشورهای خارجی و سرمایه گذاران داخلی با حضور در این نمایشگاه در جریان توانمندی های تولیدی و صنعتی این استان قرار می گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها