مردی که در منطقه حفاظت شده در ارتفاعات کوهستانی در حال راه رفتن بود، با حمله یک خرس عصبانی به شدت مجروح و راهی بیمارستان شد و هم‌اکنون با وضعیتی بحرانی بستری است.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۷۲
حمله مرگبار خرس وحشی به مرد روستایی

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اودیپور تایمز، مردی روستایی مشهور به استاد «پرابولال»، در جاده خاکی کوهستانی از ناحیه «دایا» در هند به سمت روستای دیگری به نام «آمباسا» پیاده در حال راه رفتن بود که سر راهش به منطقه حفاظت شده «فولواری کینال» رسید. در همین حال، ناگهان یک خرس ماده با 2 توله‌اش جلوی او سبز شد. پیش از این که مرد بتواند بفهمد در اطرافش چه می‌گذرد، خرس ماده رو در رویش قرار گرفته و او را مورد حمله قرار داد. حیوان درنده دست راست مرد را گاز گرفته و سعی داشت که تکه‌تکه‌اش کند. خرس که هر لحظه عصبانی‌تر می‌شد، شروع به گاز گرفتن قسمت‌های دیگر بدن مرد کرد. استاد «پرابولال» پس از مدتی دست و پنجه نرم کردن با خرس، هر طور که بود خودش را از چنگ و دندان‌های حیوان خلاص کرد و با تمام توانی که در بدن داشت، پا به فرار گذاشت. او با همان حال خرابی که داشت و با بدنی سر تا سر زخمی و پوشیده از خون و خار و خاشاک، هر طور که بود خودش را به روستای «آمباسا» رساند.

به محض رسیدن به آمباسا، «پرابولال» سعی داشت تا داستان مصیبتی که سرش آمده بود را برای روستاییان تعریف کند که ناگهان از هوش رفت و نقش زمین شد. پس از آن‌که روستاییان ماجرا را به خانواده استاد «پرابولال» اطلاع دادند، اعضای خانواده مرد خود را به روستای «آمباسا» رساندند و او را به بیمارستان دولتی «اودیاپور» رسانه و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری کردند.

جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها