رییس سازمان حفاظت از محیط زیست عنوان کرد:

بی اطلاعی اکثریت مردم از مسائل زیست محیطی

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در گفت و گو با رادیو ایران گفت: سازمان محیط زیست در جهت آموزش های عمومی گام های اساسی برمی دارد و در تحقق این امر اقدامات موثر و لازمی را انجام می دهد.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۵۳
بی اطلاعی اکثریت مردم از مسائل زیست محیطی

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، عیسی کلانتری در گفت و گو با برنامه سلام ایران به برنامه های دولت در حوزه محیط زیست پرداخت و در این باره گفت: در مورد محیط زیست باید گفت اکثریت مردم ایران بی اطلاع از مسائل زیست محیطی هستند، همین مسئله باعث شده سازمان محیط زیست در جهت آموزش های عمومی گام های اساسی بردارد و در تحقق این امر اقدامات موثر و لازمی را انجام دهد.

وی بخش دیگر سخنانش را به خبرهای منتشر شده درباره روستای آشوراده اختصاص داد و با بیان اینکه متاسفانه رسانه های ایران اخبار را به صورت کامل منتشر نمی کنند، خاطر نشان کرد: سال گذشته در سفر دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور به منطقه گرگان بحث تبدیل شدن روستای آشورزاده به منطقه توریستی مورد بررسی قرار گرفت. در آن جلسه قرار بر این شد تنها 38 هکتار ( آن بخشی که در حاشیه این منطقه قرار دارد و مرکز تجمع پرندگان عبوری است) از 1400 هکتار به مرکز توریستی تبدیل شود؛ از آنجا که این پروژه ها مورد تایید محیط زیست نبود قرار بر این شد تمامی پروژه ها هماهنگ با محیط زیست ارائه شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها