مایکروسافت از کنسول Xbox One X رونمایی کرد؛

قدرتمندترین کنسول بازی حال حاضر + عکس

مایکروسافت فروش اکس باکس وان اصلی را متوقف کرد و تنها دو نسخه Xbox One S و Xbox One X و نسخه ریفربیشد Xbox One معمولی با اختلاف 199 دلاری نسبت به نخسه اصلی به فروش خواهد رساند. اکس باکس وان عادی از فروشگاه های خرید آنلاین آمریکایی به طور کامل حذف شده است و مایکروسافت انگلستان برچسب اتمام موجودی خورده است.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۰۸
توقف فروش کنسول اکس باکس وان مایکروسافت + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سخت‌افزار، اولین Xbox One چهار سال پیش با قیمتی در حدود 100 دلار بالاتر از پلی استیشن 4 سونی عرضه شد و این اختلاف قیمت جنگ بین کنسول های بازی مایکروسافت و سونی را به نفع سونی جلو برد. اما شش ماه بعد از معرفی اکس باکس وان، مایکروسافت تلاش کرد تا با حذف کینکت از باندل کنسول این فاصله را کم کند. زمانیکه اکس باکس تلاش می‌کرد تا فاصله خود را با PS4 کم کند، مایکروسافت تلاش میکرد تا بر روی بازی ها و سخت افزار بهتر تمرکز داشته باشد.

سال گذشته مایکروسافت، Xbox One S را با ظاهری ظریف تر و به رنگ سفیدی مانند روبات ها عرضه کرد. در همین حال ساخت Xbox 360 را نیز متوقف کرد. کنسول کوچکتر به طرز گسترده ای مورد تحسین قرار گرفت، بدلیل طراحی زیباتر، پشتیبانی 4K از دیسک های بلوری و اپلکیشن هایی مانند نت فلیکس و آمازون.

مایکروسافت در حال حاضر تمرکز خود را بر روی کنسول Xbox One S و کنسول تازه معرفی شده ی Xbox One X گذاشته است. این کمپانی یکشنبه گذشته اعلام کرد که Xbox One X سریعترین پیش فروش را بین اکس باکس ها داشته است. با این وجود سخت است که معنی این رکورد را درک کنیم، چرا که مایکروسافت از تعداد به فروش رفته آن حرفی نزده است. با این وجود، تمام نسخه های Xbox One X در آمازون در مدت 25 دقیقه به فروش رسید و به گفته‌ی مایکروسافت پیش فروش نسخه Project Scorpio از اکس باکس One X در 5 روز اول، بیش از فروش کل Xbox ها تا امروز بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها