امیدوارم پرسپولیس با یک برد شیرین به نیمه‌نهایی آسیا برود

گل‌محمدی: در همه پست‌ها بازیکن جدید می‌خواهیم

نتایج صفر و یکی تراکتور در لیگ هفدهم را باید وجه تمایز این تیم با دیگر تیم‌های لیگ برتری دانست. تیم یحیی گل‌محمدی که با سه شکست متوالی قبل از آغاز هفته چهارم قعرنشین بود، در شرایطی تعطیلات 20 روزه لیگ را سپری می‌کند که با دو برد متوالی در هفته‌های چهارم و پنجم، تا رده نهم جدول بالا آمده و با روزهای بحرانی ابتدای فصل فاصله گرفته است.
کد خبر: ۱۰۶۶۶۲۰

یحیی معتقد است، تیمش در ابتدای راه است و کارهای زیادی دارد که باید انجام دهد. او درباره وضعیت تراکتورسازی به تسنیم گفت: ما در سه هفته ابتدایی حداقل شایسته کسب پنج امتیاز بودیم، اما همه امتیازات را از دست دادیم. با وجود این، هواداران ما به‌خوبی شرایط را درک کردند و از سبک بازی تیم راضی بودند. خوشحالم که در ادامه موفق عمل کردیم و با دو پیروزی پاسخ حمایت هواداران پرشور و همیشه وفادار تراکتورسازی را دادیم. کسب دو پیروزی پیاپی اتفاق خوبی است، اما هدف ما حفظ این روند است.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ این سوال که برای نیم‌فصل در چه پست‌هایی به دنبال تقویت تیمش خواهد بود، گفت: تیمی که در دو پنجره نقل ‌و انتقالاتی محروم بوده، طبیعتا در همه پست‌ها به بازیکن جدید نیاز دارد. تا نیم‌فصل زمان زیادی باقی مانده و فعلا به این مساله فکر نمی‌کنم. الان آماده نگه داشتن این تیم تا پایان نیم فصل تنها هدف ماست. وقتی به پایان نیم‌فصل نزدیک شدیم، به تقویت تیم بیشتر فکر می‌کنیم.

گل‌محمدی که خود زمانی سرمربی تیم پرسپولیس بود، در پاسخ سوالی درباره شانس صعود پرسپولیس در مصاف با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من نتوانستم بازی کامل را ببینم، اما امیدوارم این اتفاق بیفتد. کار تیم‌های ایرانی در مسابقات آسیایی خیلی سخت شده و رقیبان ما، خصوصا تیم‌های عربی سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنند. میزبانی در این بازی‌ها اهمیت خیلی زیادی دارد، خصوصا برای تیم‌های ما که از امتیاز تماشاگر و هوادار برخوردارند. اگر این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، حداقل 90هزار تماشاگر پرسپولیس را تشویق می‌کرد. در این صورت حتما نتیجه‌ای بهتر از تساوی رقم می‌خورد. متاسفانه مسائل غیرفوتبالی باعث شده، تیم‌های ما از امتیاز بازی خانگی در حضور هواداران خودشان محروم شوند. با وجود این، امیدوارم پرسپولیس در بازی برگشت به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند و به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها