کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی المپیاکوس که اخبار ضد و نقیضی پیرامون تیم بعدی او مطرح است، درباره قرعه‌ این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: در لیگ قهرمانان اروپا جایی برای خوشحالی نیست.
کد خبر: ۱۰۶۶۶۱۷

کریم انصاری‌فرد افزود: در لیگ قهرمانان اروپا شما نمی‌توانید از هیچ‌ چیز خوشحال شوید و باید سخت به کارتان ادامه دهید. لیگ قهرمانان اروپا مهم‌ترین تورنمت فوتبالی جهان است. تمام بازیکنان در مرحله گروهی خودشان را بسیار مهم می‌دانند و بازی‌ها بسیار سخت تلقی می‌شوند. از مرحله گروهی لیگ قهرمانان رقبا بسیار دشوار خواهند بود و باید تلاش کنیم. باید کار بیشتری کنیم تا به نتیجه لازم دست یابیم.

انصاری‌فرد افزود: تمام بازیکنان تیم المپیاکوس معتقد هستند الان این شانس را داریم تاریخ جدیدی را برای این باشگاه بنویسیم، زیرا در گروه مهمی قرار داریم. بنابراین باید سخت تلاش کنیم تا نتایج خوبی حاصل شود. این مساله باعث خوشحالی هواداران می‌شود و در هر بازی باید موفق باشیم. مهاجم المپیاکوس یادآور شد: هر چند با تیم‌های قدرتمند اروپایی همگروه شدیم، اما بارسلونا، یوونتوس و اسپورتینگ نمی‌توانند دلیلی برای ترساندن ما باشند.المپیاکوس یونان در گروه D لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های بارسلونا اسپانیا، یوونتوس ایتالیا و اسپورتینگ پرتغال قرار گرفته است.

انصاری‌فرد به کجا می‌رود؟

در ادامه گمانه‌زنی رسانه‌های یونان درباره انصاری‌فرد، سایت اسپورت یونان نوشت: انتظار می‌رود در روزهای آینده کریم انصاری‌فرد و تریک الینوسی تیم المپیاکوس را ترک کنند. پانیونیوس خواهان بازگشت کریم انصاری‌فرد به نیوازمیرنا است اما باشگاه قرمزپوش المپیاکوس به دنبال تیم بهتری برای ملی‌پوش ایرانی خواهد بود. تلاش این باشگاه مطرح و بزرگ یونانی پیدا کردن یک تیم خارجی برای انتقال قرضی کریم انصاری‌فرد است. باشگاه المپیاکوس قصد دارد در هفته جاری مقدمات انتقال مهاجم پارتیزان بلگراد صربستان به یونان را فراهم کند و با این شرایط انتقال قرضی کریم انصاری‌فرد به یک تیم دیگر اروپایی قطعی خواهد بود.

کریم انصاری‌فرد در فصل جاری با روی کار آمدن بسنیک هاسی، سرمربی جدید آلبانیایی و استخدام امانوئل امنیکه و محمد بن، دو مهاجم جدید آفریقایی، از شانس اندکی برای بازی در ترکیب المپیاکوس برخوردار خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها