سرلشکر باقری در مراسم معارفه فرمانده جدید ارتش:

تهاجم نظامی به ایران نتیجه‌ای جز شکست برای دشمن ندارد

مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید کل ارتش، امیر سرلشکر صالحی و امیر سرلشکر موسوی روز گذشته در ستاد کل ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۵۶۸

به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمد باقری در این مراسم گفت: دشمنان به این نتیجه قطعی رسیده اند که تهاجم نظامی به ایران منجر به تلفات و شکست و خفت برایشان خواهد شد.

سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در این مراسم با بیان این‌که امروز کشور دوره حساس و خطیری را در منطقه سپری می‌کند، اظهار کرد: ارتش نقش بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان و استکبار جهانی داشته و ارتقای توان و آمادگی رزمی، مطالبه‌ای است که سال‌هاست رهبری آن را بیان می‌کنند.

رئیس ستاد کل همچنین با اشاره به انتصاب سرلشکر موسوی در فرماندهی ارتش، گفت: امیر موسوی سابقه درخشانی در جنگ داشته و فردی متدین و متعهد است و این یک سال و چند روزی که در کنار ما در ستاد کل بود ارادتم به ایشان بیشتر شد و این انتصاب با همه خیرات، یک محرومیت برای بنده و ستاد کل است. باقری همچنین تصریح کرد: امیر صالحی هم بخوبی ارتش را اداره کرد و پیش برد و امیدوارم در مسئولیت جدید که به پیشنهاد اینجانب و تائید حضرت آقا بود، بازهم موفق باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم معارفه سرلشکر صالحی به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هم گفت: جانشین ستاد کل از تمام اختیارات برخوردار است اما در جلسه‌ای که با جانشین و معاون هماهنگ‌کننده داشتیم، مشخصا برخی مسائل را دنبال می‌کنند که یکی از وظایف جانشین اصلاح الگوی سلاح و تجهیزات در نیروهای مسلح است.

اجازه نمی‌دهیم اتحاد ارتش و سپاه را سست کنند

امیر موسوی ، فرمانده جدید ارتش هم در مراسم دیروز تصریح کرد: ارتش هرگز اجازه نمی‌دهد دسیسه‌ها و توطئه‌ها برای سست کردن اتحاد ارتش و سپاه به نتیجه برسد و این سیاست قطعی ماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها