کری‌خوانی کره‌ای‌ها برای تیم ملی ایران

حالا نوبت شماست که اشتباه کنید!

بازیکنان تیم ملی کره جنوبی اظهارات متفاوتی درباره بازی با ایران دارند. دو تیم روز پنجشنبه 9 شهریور به مصاف هم می‌روند و این بازی برای ایرانی‌ها به مراتب کم فشارتر است. تیم ملی در چهار بازی گذشته کره جنوبی را شکست داده و از طرفی، همین حالا به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی صعود کرده است. بازیکنان کره در گفت‌وگو با روزنامه‌های این کشور حرف‌های متفاوتی درباره این بازی زدند.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۹۶

کیم یونگ‌گو (مدافع راست کره جنوبی که جلوی رضا گوچی آن اشتباه را در سال 2013 کرد): بازی با ایران و ازبکستان برای ما بسیار مهم است و فکر می‌کنم توانایی موفقیت در هر دو بازی را داریم. من سال 2013 یک اشتباه جلوی ایران مرتکب شدم و به خاطر آن از همه عذرخواهی می‌کنم. هرگز آن اشتباه را تکرار نمی‌کنم. دوباره با ایران بازی داریم و این بار باید کار می‌کنیم تا بازیکنان ایرانی باشند که اشتباه می‌کنند نه ما.

کیم شین ووک، مهاجم یک متر و 98 سانتی کره جنوبی: تیم ملی ایران ضعف‌های خودش را دارد و این طور نیست که بگوییم نقطه ضعفی ندارند. ما می‌توانیم به دفاع آنها نفوذ کنیم. مهاجم‌های ما توانایی باز کردن این دفاع و دروازه ایران را دارند.

کیونگ، هافبک دفاعی کره جنوبی: ما مهاجم‌های بلند قد و سرزنی مثل لی دونگ گوک و کیم شین ووک داریم که روی هوا بسیار قوی هستند. ما می‌توانیم با توجه به قدرت سرزنی آنها، سبک بازی خود را داشته باشیم. ایران تیم سرسختی است، ولی ما هم تیمی هستیم که با حضور مربی جدید، سخت‌تر از گذشته به کار خودمان ادامه می‌دهیم.

کی سانگ یونگ، مدافع کره جنوبی: امیدوارم بتوانم برای تیم ملی به میدان بروم. چندی قبل پای خود را جراحی کردم و الان حالم خیلی خوب است و رو به بهبود هستم. دوست دارم به تیم ملی کشورم در دو بازی باقیمانده مرحله نهایی جام جهانی کمک کنم. شرایط خوبی برای بازی با ایران و ازبکستان داریم. واقعا می‌توانم بگویم در وضعیت بسار خوبی هستیم. رقابت نزدیکی با ازبکستان برای صعود خواهیم داشت. ما قادر هستیم دو بازی پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذاریم و به هدف‌مان برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها