رینگی که 3 مبارز دارد

کلید بوکس، دست ناطق نوری است

با استعفای ناطق نوری و روی کار آمدن افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون، کلید اتاق ریاست هنوز در دستان ناطق نوری (رئیس افتخاری) است. داوری این روزها در اتاق دبیر فدراسیون می‌نشیند و علی دانشمندفر باید دنبال خالی کردن یکی از اتاق‌های فدراسیون کم اتاق بوکس برای جایگاه سرپرستی آن باشد. باید دید، اتاق ریاست فدراسیون بوکس همچنان در دست ناطق نوری باقی خواهد ماند و وی همچنان بر تصمیم‌های داخلی فدراسیون نظارت دارد یا پست مشاور وزیر بودن برای او بیشتر جنبه تشریفاتی و افتخاری دارد.
کد خبر: ۱۰۶۶۴۸۵

روح الهه حسینی، نایب‌رئیس فدراسیون در پاسخ این پرسش که آیا واقعاً ناطق نوری هنوز کلید اتاق ریاست فدراسیون را به داوری تحویل نداده است، گفت: ناطق نوری کلید اتاق خودش را تحویل نداده، چون دفتر را خودش ساخته است. به هر حال او رئیس افتخاری فدراسیون بوکس است. این تصمیماتی است که وزیر محترم ورزش گرفته و داوری و بنده در این موضوع دخالتی نداریم. این تصمیم وزارت ورزش و جوانان است.

می‌توان گفت، فقط امور اجرایی بوکس به دست سرپرست جدید سپرده شده است و ناطق نوری همچون دو سال قبل که امور را به دست نایب‌رئیس خود سپرده بود، بر امور نظارت دارد.

این در حالی است که عده‌ای افشین داوری را برای شرکت در انتخابات فدراسیون بوکس علاقه‌مند می‌دانند و با این روند، کلاف سردرگم بوکس پیچیده و پیچیده‌تر می‌شود. گویا فدراسیون این روزها با ناطق نوری، رئیس افتخاری، داوری سرپرست و حسینی نایب‌رئیس فدراسیون به رینگی برای سه مبارز پست ریاست تبدیل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها