فرماندار سردشت گفت: وضعیت جاده‌های بین‌شهری سردشت بسیار نامطلوب است و نیاز به ترمیم دارند.
کد خبر: ۱۰۶۵۲۱۵

به گزارش تسنیم،نژاد جهانی افزود: جاده‌های مواصلاتی بین‌شهری سردشت شامل سه مسیر جاده پیرانشهر، مهاباد و بانه در استان کردستان است و در مجموع جاده‌های بین‌شهری این شهرستان به‌هیچ‌وجه وضعیت مناسبی ندارند و نیاز به ترمیم اساسی دارند اگرچه مقدار اندکی از آن در محدوده سردشت قرار دارد.

فرماندار سردشت بیان کرد: با پیگیری‌هایی انجام‌شده، یک بخشی از جاده بانه به سردشت در دستور کار کوتاه‌مدت قرار گرفته تا روکش جدید برای این جاده کشیده شود اما جاده‌های داخل استان آذربایجان غربی مشکلات جدی دارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر یکی از آسیب‌های جدی سردشت مشکلات و نارسایی جاده‌های مواصلاتی است و از 542 کیلومتر راه روستایی شهرستان سردشت تنها 190کیلومتر آن آسفالت شده و از این 190 کیلومتر راه روستایی نیز حدود 50 در صد آن از بین رفته و نیاز به ترمیم و روکش دارد و این شهرستان از نظر بهره‌مندی جاده روستایی شرایط مناسبی را ندارد.

جهانی افزود: تمام جاده‌های مواصلاتی شهرستان سردشت دارای مشکلات فراوانی است که از جمله آن‌ها می‌توان به جاده سردشت به بانه اشاره کرد که وضعیت روکش این جاده از بین رفته و از نیازهای ضروری این شهرستان‌ ترمیم و اصلاح این جاده است و جاده سردشت به مهاباد و جاده سردشت به پیرانشهر نیز مشکلات فراوانی را دارند.

فرماندار سردشت افزود: جاده می‌تواند نقش مهم و مؤثری در جذب گردشگر به شهرستان سردشت داشته باشد که به همین سبب جاده سردشت به بوکان که این شهر را به جنوب استان آذربایجان غربی وصل می‌کند در دستور کار قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها