برنامه نود سی ام مرداد ماه از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه از شبکه سه روی آنتن رفت.
کد خبر: ۱۰۶۵۰۸۵
رای 70 درصدی به برد پرسپولیس / داستان «بلیت فروشی» به روایت عادل

به گزارش جام جم آنلاین ، در ابتدا سوال مسابقه نظرسنجی درباره پیش بینی مسابقه پرسپولیس و الاهلی عربستان پخش شد.

مسیر حرکت پرسپولیس تا رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و عملکرد فنی تیم های پرسپولیس و الاهلی و بازیکنان شاخص دو تیم پیش از بازی فردا بررسی شد.

ترین های هفته چهارم لیگ برتر پخش شد که شامل قسمت های زیر بود:


حرکات تکنیکی هفته: کریم احمدی، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی، امیرمحمد پناهی، مهدی ترابی، ژایرو رودریگز، رضا کرملاچعب، مهدی کیانی، شایان مصلح، حسین کعبی، آرش رضاوند، رضا ناصحی، کیوان امرایی، میعاد یزدانی، سینا مریدی، علی قلی زاده
تیر دروازه هفته: حسین مهربان مقابل استقلال خوزستان
کار تیمی برتر هفته: پدیده مقابل استقلال خوزستان
موقعیت از دست رفته هفته: مرتضی تبریزی مقابل سپاهان
پاس گل برتر هفته: میثم دورقی مقابل پدیده
مهار برتر هفته: رشید مظاهری مقابل سپاهان


خلاصه ای از آنچه در برنامه امشب خواهیم دید پخش شد که شامل بخش های زیر است:
پیگیری ادامه حواشی قرارداد میلیاردی بلیت فروشی لیگ برتر
پیروزی بزرگ سایپا مقابل استقلال
توقف روند پیروزی های پرسپولیس
ماجرای داوری که در یک هفته دو بازی آسیایی سرخابی ها را سوت زد و شائبه هدیه گرفتن او


خلاصه مسابقه ذوب آهن ۰-۲ سپاهان
نکته ها: اولین پیروزی سپاهان در لیگ هفدهم
کرانچار بدون شکست برابر ذوب آهن
سومین شکست پیاپی قلعه نویی برابر کرانچار با سه تیم مختلف

ناکامی قلعه نویی در ۱۹ دربی اخیر مرور شد که ۳ برد، ۱۱ مساوی و ۵ باخت کسب کرده است.



خلاصه مسابقه پارس جنوبی ۲-۱ نفت آبادان
نکته ها: ۸۳ درصد گلهای صنعت نفت روی شروع مجدد بوده
پارس جنوبی سه بار گل اول بازی را خورده و هیچ وقت نباخته

پرگل ترین بازی های لیگ برتر در بازی های پارس جنوبی بوده با ۳،۷۵ گل و پدیده با ۳ گل بوده است.


خلاصه و حواشی مسابقه پرسپولیس ۱-۱ سیاه جامگان
نکته ها: نیمکت نشینی محرمی پس از ۱۴ بازی در لیگ و سوپرجام
پرسپولیس تنها تیمی که امتیاز از دست نداده بود و از دست داد
پرسپولیس برای اولین بار در فصل در یک بازی کمتر از دو گل زد
اولین نیمه دوم بدون گل پرسپولیس در لیگ هفدهم
اکبر میثاقیان هرگاه در ۵ هفته ابتدایی با پرسپولیس روبرو شده شکست نخورده
اولین تساوی تاریخ پرسپولیس مقابل سیاه جامگان

نتایج خوب اکبر میثاقیان برابر پرسپولیس و استقلال مرور شد.
مسعود مرادی کارشناس این هفته به برنامه آمد و داوری مسابقه پرسپولیس - سیاه جامگان بررسی شد: کارت زرد برای لگد عسگری بازیکن سیاه جامگان به کمر بازیکن پرسپولیس کافی بود. گل اول پرسپولیس به درستی آفساید اعلام شد. سرنگونی طارمی در محوطه جریمه خطا بود و بازیکن توپ را زد و در ادامه پشت ران بازیکن پرسپولیس را زد و باید پنالتی اعلام می شد که نشد. دومین گل پرسپولس به اشتباه آفساید اعلام شد و امیری عقب تر از مدافع حریف بود. سرنگونی علیپور در محوطه جریمه سیاه جامگان خطا بود و مدافع فقط پای او را زد و باز هم باید پنالتی اعلام می شد که نشد. سومین آفساید پرسپولیس در نیمه دوم هم اشتباه بود و بازیکن پرسپولیس در آفساید نبود. چهارمین آفساید پرسپولیس این بار توسط طارمی قابل تشخیص نیست و نظر کمک داور محترم بود. قبل از گل سیاه جامگان بازیکن این تیم توپ را با دست به طور واضح زد و باید خطای هند اعلام می شد.


داوری مسابقه ذوب آهن - سپاهان: برخورد توپ به دست رشید مظاهری خارج از محوطه جریمه خطای هند بود و کارت زرد برایش کافی بود. تکل رسول نویدکیا روی بازیکن ذوب آهن در موقعیت آشکار گل بود و باید با کارت قرمز جریمه می شد. قبل از گل اول سپاهان خطایی رخ نداد و برخورد بازیکن سپاهان با تبریزی طبیعی است. گل اول سپاهان آفساید نبود و گل هم توسط ساسان انصاری به ثمر رسید. گل دوم سپاهان در شرایط آفساید به ثمر رسید.

داوری مسابقه پارس جنوبی - نفت آبادان: تکل فرشاد محمدی مهر بازیکن نفت آبادان روی بازیکن حریف باید با اخطار جریمه می شد و کارت زرد کافی بود چون ضربه به کفش او خورد. دومین خطای محمدی مهر بازیکن صنعت نفت به دلیل گرفتن حمله حریف و خطای خطرناک باید با کارت زرد دوم و اخراج جریمه می شد. برخورد فروزان با مهاجم صنعت نفت خطای پنالتی نبود و مهاجم روی دروازه بان خطا کرد.

بازی های خاطره انگیز پرسپولیس - آلیمای قزاقستان و استقلال - نوف باخور در شهریور ۱۳۷۵ بازی های نوستالژیک این هفته بود که در گفت و گو با کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق استقلال و داریوش مصطفوی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال مرور شد و شائبه های حمایت داور عرب از تیم های ایرانی و گرفتن چهار پنالتی برای دو تیم نکته مهمی بود که بازخوانی شد.

محمد عباس زاده تاثیرگذارترین بازیکن لیگ در فاز هجومی با ۲ گل، کسب ۲ پنالتی و تاثیرگذاری روی یک گل بوده است.



خلاصه مسابقه سایپا ۱-۰ استقلال
نکته ها: دایی بدون شکست برابر استقلال در سایپا
شکست منصوریان برابر سایپا پس از ۵ بازی
اولین شکست منصوریان برابر دایی در لیگ

اشتباهات رحمتی در بازی های اخیر روی پاس به عقب و بازی با پا موضوع بخش بعدی بود که پخش شد.

آنالیز بازی ترابی، قلی زاده و رضاوند، مثلث بازیکنان هجومی سایپا پشت سر محمد عباس زاده با تمرکز روی بازی مقابل استقلال در ادامه روی آنتن رفت.

داوری مسابقه سایپا - استقلال: سرنگونی مهاجم سایپا در محوطه جریمه خطا و پنالتی نبود. توپ در محوطه جریمه به دست بازیکن سایپا نخورد و خطای هند و پنالتی نبود. سرنگونی ترابی در محوطه جریمه با خطای روزبه چشمی خطا بود و باید پنالتی اعلام می شد که نشد. برخورد توپ به دست حسینی مدافع استقلال در محوطه جریمه پنالتی نبود و مدافع توپ را ندید و دستش در شرایط طبیعی بود. پنالتی سایپا درست بود و با توجه به قوانین جدید چون دروازه بان برای توپ آمد کارت زرد کافی بود. کارت زرد دوم و اخراج روزبه شاه علی دوست درست بود و با گرفتن بازیکن حریف یک موقعیت از حریف گرفت.

عملکرد درخشان دایی با سایپا برابر استقلال و ۴ برد از ۵ مسابقه ای که داشته است.

بحث بلیت فروشی مسابقات لیگ برتر و واگذاری امتیاز آن به شرکت توسعه هوشمند برهان مبین ادامه پیدا کرد و گزارش این هفته در مصاحبه با کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال و بیهقی قائم مقام شرکت برهان مبین پخش شد. کفاشیان درباره این قرارداد گفت: به هیچ وجه قرارداد ترکمنچای نبوده و بسیار قرارداد پیشرفته ای بوده و تمام تشریفات قانونی طی شده و اگر طرف قرارداد نتوانسته آن را به درستی اجرا کند مشکل خودش بوده است. این شرکت دولتی بوده و برای کمک به کار آمده بود نه برای سودآوری.

دوربین نود به ورزشگاه آزادی رفت و گزارشی از سرمایه گذاری و تجهیزات نصب شده شرکت هوشمند برهان مبین تهیه شد و مشخص شد برای اجاره داربست های بلیت فروشی ۱۳۰ میلیون تومان و برای رنگ زدن و خط کشی مسیر ۳۰ میلیون تومان هزینه شده است!

کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال و نایب رئیس فعلی فدراسیون روی خط آمده و درباره چگونگی ورود و فعالیت شرکت های افق سبز، برهان مبین و هوشمند برهان مبین برای بلیت فروشی مسابقات لیگ برتر توضیح داد.

بررسی عملکرد لژیونرهای فوتبال کشور در هفته گذشته در ادامه روی آنتن رفت.

از ۹۰ تا ۹۰ با مرور حواشی هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد و شامل خبرهای زیر بود:
تلاش حاتمی برای بخشیدن محرومیتش و بازی مقابل سایپا
شکایت پدیده از مصطفی احمدی برای پیوستن به سیاه جامگان با وجود قرارداد داشتن
عصبانی شدن برانکو به خاطر سوال درباره آدام همتی نوه سعید راد
اعتراض هواداران سپیدرود به بازسازی نشدن ورزشگاه عضدی

کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور روی خط تلفنی آمد و گفت هیچ شرکتی از طرف معاونت علمی ریاست جمهوری برای به عهده گرفتن بلیت فروشی معرفی نشده و فقط ممکن است مرکز فناوری های ریاست جمهوری شرکت اولیه برهان مبین را معرفی کرده باشد که الزام آور نیست و هرگز به فدراسیون پیشنهاد نمی دهد تشریفات قانونی را کنار بگذارید و این شرکت را انتخاب کنید.

فتاحی مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر با برنامه تماس گرفته و از قول مهدی تاج اعلام کرد در مسابقه فردای استقلال و پدیده باشگاه استقلال خودش بلیت فروشی را انجام می دهد. علی کفاشیان در واکنش به این خبر گفت این اتفاق خلاف مقررات است نباید بیفتد و باشگاه نمی تواند بلیت فروشی کند و این حرکت برگشت به روش ۱۰ سال قبل است.

ویدیوی کامل بحث های بلیت فروشی لیگ برتر و ارتباط های تلفنی انجام شده


خلاصه مسابقه پدیده ۲-۲ استقلال خوزستان

یونس دلفی با گلزنی به پدیده دومین گلزن جوان تاریخ لیگ برتر شد.


خلاصه مسابقه تراکتورسازی ۲-۱ نفت تهران
نکته ها: چهارمین پیروزی پیاپی تراکتورسازی برابر نفت
در هر سه تقابل گل محمدی با درخشان گل محمدی پیروز شده

فتاحی بار دیگر در واکنش به صحبت های کفاشیان روی خط آمد و گفت: به دستور آقای تاج و به احترام نظر مردم بلیت فروشی فردا توسط باشگاه استقلال و به صورت الکترونیکی انجام می شود. شرکت هوشمند برهان مبین به کارش ادامه می دهد و باشگاه ها در راس کار قرار می گیرند و درباره درصد سهم شرکت تصمیم گیری می کنند، یا با برهان مبین ادامه همکاری می دهند و یا شرکت دیگری انتخاب می کنند.

امیری نیا رئیس سابق مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری روی خط آمد و گفت: ما پس از امضای تفاهم با فدراسیون فوتبال از جمعی از بچه های دانشگاه شریف در قالب شرکت برهان مبین حمایت کردیم تا کار را دست بگیرند. آن شرکتی که ما حمایت کردیم کار پایلوت را انجام داد و هزینه ای هم صورت داد که فدراسیون آن را به دلیل مشکلات مالی و تحریم نتوانست پس بدهد. بعد به خاطر مشکلاتی که پیش آمد مجموعه ای آمد این شرکت را خرید و اسم هوشمند را به شرکت اضافه کرد و دیگر در جریان فعالیت هایش نبودیم. این کار ارزشمندی برای کشور بوده که انجام شده است. ما فقط این بچه ها را حمایت کردیم در قالب یک شرکت این کار را شروع کنند تا بتوانند کارآمدی سیستم خدمات دهی به هواداران فوتبال را با کمک فناوری افزایش دهند.


خلاصه مسابقه سپیدرود ۱-۰ پیکان
نکته: پیکان تنها تیم بدون برد لیگ هفدهم
اولین پیروزی سپیدرود و نظرمحمدی در تاریخ لیگ برتر

خلاصه مسابقه فولاد ۲-۱ گسترش فولاد
نکته: گسترش فولاد بدون پیروزی برابر فولاد در اهواز
سومین شکست پیاپی لوکا برابر فولاد

افزایش سهم پنالتی ها در تعیین سرنوشت بازی ها از ۸ درصد در فصل قبل به ۱۹ درصد در لیگ هفدهم.

داوری مسابقه پدیده - استقلال خوزستان: ضربه بازیکن پدیده در درگیری با بازیکن استقلال خوزستان باید با کارت زرد جریمه می شد. هل دادن بازیکن پدیده توسط کولیبالی باید با کارت زرد جریمه می شد و شد. تکل شدید بازیکن استقلال خوزستان روی ساق پای بازیکن پدیده باید با کارت قرمز جریمه می شد.(۷۰) خطای منجر به گل پدیده به درستی روی خلعتبری اعلام شد. اوت منجر به گل پدیده به اشتباه اعلام شد و توپ به سر محمد قاضی برخورد کرد. خلعتبری به دلیل سه بار زمین زدن خودش و فریب داور باید اخطار می گرفت. سرنگونی مهاجم استقلال خوزستان در شرایط تک به تک در برخورد با دروازه بان خطا نبود و ادامه بازی درست بود.

داوری مسابقه تراکتورسازی - نفت تهران: پنالتی تراکتورسازی درست بود و نصرتی باید به خاطر زدن توپ با دست اخراج می شد.

داوری مسابقه سپیدرود - پیکان: سرنگونی مهاجم پیکان پشت محوطه جریمه خطا بود و حسین کعبی باید کارت زرد می گرفت که گرفت. کعبی به دلیل دست زدن برای داور باید کارت زرد دوم را هم می گرفت. سرنگونی مهاجم پیکان در محوطه جریمه خطا نبود و ادامه مسابقه درست بود. پنالتی سپیدرود درست بود.

داوری مسابقه فولاد - گسترش فولاد: خطا روی بازیکن فولاد پشت محوطه جریمه اعلام شد در حالی که داخل محوطه جریمه بود و باید پنالتی اعلام می شد. پنالتی گسترش فولاد درست بود و حامد لک توپ را زد و در ادامه سر بازیکن حریف را هم زد. پنالتی فولاد درست بود و مدافع گسترش روی بازیکن حریف پرید.


با پخش آخرین آمار نظرسنجی برنامه این هفته نود ساعت ۱:۵۹ بامداد سه شنبه به پایان رسید. در پایان این برنامه یک میلیون و ۹۸۱ هزار نظر در نظرسنجی شرکت کردند که ۷۰،۳ درصد برد پرسپولیس، ۱۶،۹ درصد مساوی و ۱۲،۸ درصد برد الاهلی را در مسابقه فردای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش بینی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها