مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید با بیان این‌که در سال پایانی مسکن مهر هستیم، گفت: واحدهای بدون متقاضی با شرایط ویژه در قالب مسکن اجتماعی واگذار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۸۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محسن نریمان در نشست خبری با بیان این‌که در هفته دولت 20 هزار واحد را تحویل مردم می‌دهیم، تصریح کرد: در بیشتر شهرهای جدید پروژه مسکن مهر بسته خواهد شد، به طوری که در شهر جدید اندیشه به‌جز تعاونی‌ها ختم پروژه مسکن مهر را اعلام کردیم. وی تاکید کرد: در زمانی که پردیس را از دولت گذشته تحویل گرفتیم 35درصد پیشرفت داشت که امروز به 84درصد رسیده است.

نریمان ادامه داد: در پردیس 40 هزار واحد به نازک‌کاری رسیده و در شهر پرند نیز این پیشرفت به 91 درصد رسیده است؛ در پرند تعدادی مربوط به تعاونی‌ها و تعدادی هم فاقد متقاضی است.

وی ادامه داد: در پرند 7000 واحد مسکن مهر بدون متقاضی داریم و 17 هزار واحد آورده‌هایی زیر 15 میلیون تومان دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تعهدات دولت قبلی را در مسکن مهر به جان خریدیم و اکنون هم وعده می‌دهیم که مسکن مهر را با کیفیت بالا با تردد ایمن و امنیت مردم تحویل خواهیم داد.

نریمان ادامه داد: برای راحتی تردد مردم با تخصیص اعتبار، متروی هشتگرد تا شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. ساخت 50هزار واحد مسکن مهر در هشتگرد بسیار زیاد بود و بسیاری از واحدها متقاضی ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها