و ناگهان مخالف منصوریان حامی‌اش شد

پشت او هستیم!

حسن زمانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که از سال گذشته تا همین امروز مخالف سرسخت منصوریان بود و بارها و بارها علیه او مصاحبه کرد، ناگهان به حامی او تبدیل شده است. البته زمانی سال گذشته هم در یکی دو برهه سخت، پشت منصوریان درآمد؛ ولی در ادامه دوباره علیه او شد. این بار هم به نظر می‌رسد دوستی زمانی و منصوریان زیاد ادامه نداشته باشد و بزودی دوباره علیه هم شوند!
کد خبر: ۱۰۶۴۹۱۱

در هر صورت منصوریان روز یکشنبه در جلسه هیات مدیره استقلال حاضر شد و صحبت‌ کرد. او گفت تیمش بدشانس بوده و حقشان بیش‌تر از چهار امتیاز بوده است. حالا زمانی هم از منصوریان حمایت می‌کند و در این باره می‌گوید: «ما آقای منصوریان را دوست داریم. موفقیت او یعنی موفقیت استقلال. امیدوارم با بردهایی که به‌دست می‌آورد، دل هواداران را شاد کند و حمایت هیات مدیره را هم پشت خودش داشته باشد.»

او درباره حضور منصوریان در جلسه هیات مدیره و بحث‌هایی که مطرح شد، توضیح می‌دهد: «ایشان گزارش خیلی خوبی به هیات‌مدیره داد و هیات مدیره هم توصیه‌هایی به منصوریان داشت. قرار شد هیات مدیره برای ادامه راه از منصوریان حمایت کند و امیدوارم اولین اثر این حمایت را امروز (در دیدار استقلال مقابل پدیده) ببینیم و عملکرد استقلال باعث خوشحالی هواداران باشد. پشت منصوریان و تیم هستیم. البته باید تاکید کنم نتایج اول فصل استقلال مورد قبول ما نیست، اما در این مقطع جمع‌بندی ما این بود که کادر فنی باید بماند تا شرایط بهتر شود.»

او درباره کتک خوردن بعضی هواداران توسط بوقچی‌ها در پایان بازی با سایپا هم می‌گوید: «من قبلا هم از برخورد زشت با هواداران عذرخواهی کردم. ما قطعا عوامل آن را پیگیری می‌کنیم و گذشت نخواهیم کرد. هوادار یعنی سرمایه استقلال. هیچ کس حق کوچک‌ترین تعرضی به هواداران ندارد. اگر در این قضیه به کسی بی‌حرمتی شده، من بار دیگر از همه عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها