سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: به خاطر تیم ملی باید تعطیلات لیگ برتر را قبول کنیم، چرا که این تیم واجب‌تر از همه چیز است.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۶۹
دایی: اگر همه چیزمان درست باشد که باید از الان قهرمان شویم

به گزارش جام جم آنلاین ، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی سایپا - تراکتورسازی، اظهار داشت: فردا دوباره بازی سخت و حساسی داریم. با توجه به نتایجی که گرفته‌ایم، دوست نداریم موقعیت‌مان به خطر بیفتد، به همین خاطر با تمام وجود سعی می‌کنیم بازی فردا را ببریم.

وی افزود: من برای تراکتورسازی و هواداران این تیم احترام خاصی قائلم. به عقیده من تراکتورسازی در چند بازی قبلی خود بدشانسی آورده است. تراکتوری‌ها در سه دیدار نخستی که شکست خوردند، استحقاق‌شان بیش از باخت بود. آنها در همه بازی‌های‌شان خیلی خوب بازی می‌کنند. به یحیی گل‌محمدی هم تبریک می‌گویم که با وجود آن همه مشکلات یک تیم خیلی خوب را ساخته است. فردا یک بازی خیلی حساس داریم، اما با پیروزی در آن می‌توانیم جایگاه‌مان را تثبیت کنیم. اگر خدا بخواهد و بازی را ببریم برای ما خوب می‌شود. ما زمان کمی در اختیار داشتیم و فقط دو روز ریکاوری کردیم. البته روز گذشته تمرین خیلی خوبی را برگزار کردیم و امروز هم سعی می‌کنیم خوب تمرین کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند با این روند مدعی قهرمانی لیگ باشد، گفت: مطمئناً همه سعی و تلاش‌مان این است که این روند را ادامه دهیم. تمرینات سختی را هم پشت سر گذاشته‌ایم و خوب کار می‌کنیم. اگر اتفاقی نیفتد جزو تیم‌هایی خواهیم بود که می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

دایی در واکنش به این پرسش که آیا تعطیلی لیگ تأثیری روی تیم سایپا خواهد داشت یا نه، تصریح کرد: مطمئناً همه تیم‌ها در دور بازی‌ها افتاده‌اند و با این تعطیلی از شرایط مسابقات دور می‌شوند، اما به خاطر تیم ملی باید آن را قبول کنیم، چرا که این تیم واجب‌تر از همه چیز است. امیدوارم تیم ملی نتایج خوبش را ادامه دهد و خودش را به خوبی برای جام جهانی آماده کند. بازی‌های سخت می‌تواند دیدارهای تدارکاتی خوبی برای تیم ملی باشد. نفع و ضرر تعطیلات نیز برای همه تیم‌ها یکی است، اما برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد اینکه چرا تیمش نمی‌تواند از فرصت‌ها استفاده کند و موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد، گفت: درست است که ما در بازی‌های گذشته فرصت‌های زیادی را از دست دادیم، اما مهاجمان ما خیلی خوب کار کردند. ما تاکنون هفت هشت گل به ثمر رساندیم و کار هجومی‌مان خوب است. همین که ایجاد موقعیت می‌کنیم، خیلی خوب است، اما ما هنوز نیاز به زمان داریم. مطمئناً روی فرصت‌سوزی بچه‌ها در تمرینات کار خواهیم کرد. به طور کلی از همان روز اول از همه بچه‌ها راضی‌ام، چون آنها ایده‌آل هستند. اگر همه چیزمان درست باشد که باید از الان قهرمان شویم و در هر بازی سه چهار گل بزنیم. سعی می‌کنیم در تمرینات درصد خطا در گلزنی را پایین بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از پایان نشست خبری در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های تلویزیونی در رابطه با دیدار فرداشب پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: مطمئناً پرسپولیس شرایط خوبی دارد و می‌تواند الاهلی را شکست دهد. امیدوارم که نماینده کشورمان برابر این تیم عربی به پیروزی برسد. به دلیل اینکه تیم ما فردا شب بازی دارد، نمی‌توانم دیدار پرسپولیس را نگاه کنم، اما برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها