«برنامه از فوتبال چه خبر؟» رادیو ورزش با حضور مجتبی توکلی، عضو کمیته مشوقین باشگاه استقلال به حاشیه های روی سکوی هواداران استقلال در بازی استقلال و سایپا اختصاص داشت.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۵۲
حاشیه های روی سکوی هواداران استقلال

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ مجتبی توکلی، عضو کمیته مشوقین باشگاه استقلال پیرامون وضعیت کانون هواداران باشگاه استقلال توضیح داد: خوشبختانه امسال کانون هواداران باشگاه استقلال روند خوبی را در نظر گرفته است. یک مجموعه ۴۵ نفری از لیدرهای قدیمی باشگاه استقلال زیر نظر رامین همتی، از اعضای کمیته مشوقین، اداره می شود ولی متاسفانه هنوز رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال انتخاب نشده است.
توکلی درخصوص علت درگیری روی سکوها در بازی استقلال مقابل سایپا اظهار کرد: متاسفانه در دقیقه ۷۰ بازی یکسری عوامل شروع به فحاشی و مخالفت با علیرضا منصوریان کردند. درنتیجه لیدرها آمدند و جلوگیری کردند. متاسفانه به همه لیدرها انگ زده می شود که با مربی لابی دارند ولی منصوریان با ما جلسه ای برای حمایت نداشته است. برای ما هیچ فرقی نمی کند که سرمربی استقلال چه کسی است. همانطور که از مرفاوی، قلعه نویی، پورحیدری، حجازی و ... حمایت کردیم؛ صد در صد از علیرضا منصوریان نیز حمایت می کنیم. من ۲۲ سال است که روی سکو هستم و وظیفه کانون هواداران حمایت از سرمربی است.
توکلی درخصوص علت نارضایتی هواداران استقلال اظهار کرد: در این فصل بازیکنان زیادی خریداری شده اند و روی نیمکت ذخیره هم یک تیم استقلال وجود دارد و برای همین است که مردم از نتایج ناراضی هستند ولی با حمایت نکردن نیز چیزی درست نمی شود.
برنامه زنده از فوتبال چه خبر؟ یکشنبه ۲۹ مرداد با اجرای حافظ کاظم زاده تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت ۱۶:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه همه روزه (بجز جمعه ها) از رادیو ورزش پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها