مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وزش باد و گرد و خاک در برخی نقاط کشور گفت: باد، گردو خاک و کاهش کیفیت هوا در ساعت‌های آتی برخی استانهای غرب، جنوب غرب و شرق کشور را در برمی‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۵۶
باد و گردوخاک در غرب، جنوب غرب و شرق کشور

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: گذر موج بارشی در ساعت‌های گذشته برخی نقاط کشورمان را تحت تاثیر قرار داده در ساعت‌های آتی نیز باعث بروز باران و رگبار در برخی نقاط کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز و فردا نیز برخی مناطق استانهای مازندران و مناطقی از گلستان با پدیده رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد مواجه خواهند شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: امروز در بخشهایی از جنوب کشور و دامنه‌های زاگرس جنوبی در هرمزگان، ارتفاعات فارس، شمال بوشهر، جنوب کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات البرز مرکزی شاهد رشد ابر و بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق خواهیم بود.

به گفته وظیفه، امروز در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور به‌ویژه در ساعات بعدازظهر با افزایش سرعت وزش باد و تشکیل گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در منطقه زابل گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اردبیل با 11 درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 49 درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقطه کشور دانست و تصریح کرد: دمای هوای تهران نیز امروز در گرم‌ترین لحظات به 35 درجه بالای صفر رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها