حامد حدادی در 32 سالگی به دنبال یک قهرمانی دیگر با نسل دیگری از بازیکنان بسکتبال ایران است. حامد از آن دست ورزشکارانی است که هر چقدر سن‌اش بیشتر می‌شود، ستاره بودنش بیشتر به چشم می‌آید؛ ستاره درخشان بسکتبال ایران که سایت فیبا روز تولدش را فراموش نکرد و به بهترین سنتر آسیا پیام تبریک فرستاد.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۴۴

مرد 218 سانتی‌متری بسکتبال ایران همیشه قلبش برای بسکتبال می‌تپد. برای بسکتبال خوزستان، زادگاهش. در اهواز آکادمی دایر کرده است. از چین هر وقت فرصت کند به اهواز می‌رود و دلیلش این است اهواز گرد و غبار است، آمده است به اتفاق دیگر همشهری‌هایش خاک بخورد !

تیم ملی بسکتبال را خیلی دوست دارد و همیشه به فکر بازیکنان تیم ملی و امکانات مناسب برای تیم ملی است. در فینیکس پیراهن شماره 98 را انتخاب کرده بود که کد ایران است. در مدت اقامتش در فینیکس و بازی درNBA هرکس از او می‌پرسید چرا 98، می‌گفت افتخارش این است که همه جا نشانه‌ای از ایران دارد. او امروز در بیروت رنج و تجربه سال‌ها مبارزه در بسکتبال را به رخ حریفان می‌کشد. حامد حدادی، نفر نخست «کارایی» و «ریباند» مسابقات کاپ آسیاست و در بخش پاس‌های منجر به گل در رتبه دوم قرار دارد تا بار دیگر توانایی خود را در عرصه بسکتبال آسیا ثابت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها