مرسدس بنز با عرضه نسخه مخصوص سلبریشن (Celebration) ادیشن از شاسی بلند لوکس متوسط جی‌ال‌سی (GLC) به جشن هفتادمین سال استقلال هندوستان پیوسته است.
کد خبر: ۱۰۶۳۹۴۱

به گزارش خبرخودرو، این نسخه مخصوص جی‌ال‌سی دارای برخی ویژگی‌های ممتاز مازاد در مقایسه با جی‌ال‌سی اسپرت و رنگ بدنه قرمز جدید است. جی‌ال‌سی سلبریشن ادیشن در مدل‌های 220 دیزلی و 300 بنزینی به ترتیب با قیمت 79402 و 80011 دلار (حدود 303 میلیون و 305 میلیون تومان) عرضه می‌شود. این خودرو دارای تزئینات کرومی مازاد روی دریچه‌های هوا به همراه جلوپنجره کرومی بزرگ کنونی و نوار کرومی روی در صندوق عقب است.

جی‌ال‌سی سلبریشن ادیشن به آینه‌های کناری مشکی براق به سبک ای‌ام‌جی (AMG) به همراه پروژکتورهای لوگوی ال‌ای‌دی روی درها مجهز است. در کابین این خودرو پدال‌های استیل اسپرت به همراه ناوبری گارمین‌مپس (Garmin Maps) تعبیه شده است. این خودرو که براساس نسخه ممتاز جی‌ال‌سی ساخته شده دارای کنترل دمای سه محیطه، سانروف برقی پانورامیک، روکش چرم با صندلی‌های برقی، آینه‌های برقی با تنظیم خودکار و... است که همگی بخشی از فهرست تجهیزات استاندارد این خودرو هستند و با هفت کیسه هوا و برنامه ثبات الکترونیکی برای ایمنی همراه می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها