سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کار سختی مقابل الاهلی پیش رو داریم، اما با خوش‌بینی به مصاف این تیم عربستانی می‌رویم.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۲۰
برانکو:  با خوش‌بینی به مصاف الاهلی می‌رویم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، برانکو در حاشیه تمرین دیروز پرسپولیس گفت: الاهلی عربستان شب گذشته در بازی‌اش به برتری رسید و آنها در کنار تیم الهلال عربستان جزو بهترین تیم‌های این کشور هستند و ما کار سختی مقابل این تیم داریم چرا که حریف ما قدرتمند است.

وی ادامه داد: من بازی تیم الاهلی را مقابل الفتح نگاه کردم و آنها ثابت کردند که اطلاعاتی از این تیم داریم درست است. حتی فکر می‌کنم سال قبل از الهلال هم بهتر بودند چرا که بازیکنان جدید گرفتند و می‌دانید که چقدر بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند. البته بازیکن یونانی و خوب‌شان را در ترکیب نگذاشتند. لئوناردو سال قبل 24 گل زده بود و جزو بازیکنان خوب است. می‌دانیم که بازی خیلی سختی در پیش داریم اما خوشحال هستیم که در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم و تنها تیم ایرانی هستیم تا اینجا مسابقات بالا آمده‌ایم. مطمئناً همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا افتخار این باشگاه، شهر و کل مردم ایران باشیم.

برانکو در خصوص اینکه روحیه بازیکنان این تیم بالا است و این موضوع چقدر در نتیجه‌گیری بازی با الاهلی تأثیرگذار خواهد بود، اظهار داشت:‌ فکر می‌کنم انگیزه‌ای بالاتر از اینکه در آسیا و مقابل الاهلی بازی کنیم وجود ندارد و این بالاترین انگیزه است. مطمئناً همه ایرانی‌ها مقابل تلویزیون‌شان خواهند نشست تا این بازی را تماشا کنند. خانواده‌های ایرانی هم این بازی را تماشا خواهند کرد و فکر نمی‌کنم از این ناحیه مشکلی وجود داشته باشد. به هر حال ما در بازی‌های گروهی و مرحله‌ای بعد نشان دادیم که یکی از بهترین تیم‌ها هستیم. البته متأسفانه سیدجلال که کاپیتان ما است نمی‌تواند بازی کند و فکر می‌کنم مصدومیت کوچکی برای حسین ماهینی و محسن مسلمان پیش آمده که آن هم قابل حل خواهد بود، اما ما هیچ توجهی به بحث مصدومیت یا مسائل دیگر نداریم و همه در کمال صحت و انگیزه برای این بازی حاضر خواهیم شد. البته بازی سه‌شنبه نیمه اول بازی ما است و به دنبال بهترین نتیجه ممکن خواهیم بود. هرچند که موضوع مهم این است که گلی دریافت نکنیم و ما خودمان گل می‌زنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه استقلال مقابل العین امارات نتیجه بدی به دست آورد و شکست سختی خورد و آیا شما نگران نیستند که این اتفاق برای پرسپولیس رخ دهد، افزود: من به این مسائل فکر نمی‌کنم. ما کیفیت و دانش‌مان را نشان دادیم و نمی‌خواهم نتیجه استقلال مقابل العین را تفسیر کنم اما ما با خوش‌بینی زیادی به مصاف الاهلی می‌رویم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه آیا پرسپولیس توان رسیدن به فینال آسیا را دارد یا نه، گفت: کاری که تا اینجا انجام دادیم گرفتن نتایج خوب بوده و به یک چهارم نهایی آسیا آمده‌ایم. ما تیم برتر خاورمیانه هستیم و طبیعی است که قصد متوقف شدن نداریم اما باید بدانید که همه تیم‌هایی که بالا آمدند تیم‌های خوبی هستند و مدرک صحت حرف‌هایم این است که 2 تیمی که به جمع 4 تیم برتر غرب آسیا آمدند ما و الهلال بودیم که هر 2 در یک گروه قرار داشتیم. اینجا دیده می‌شود که ما چقدر کیفیت داشتیم که تا اینجا بالا آمدیم.

برانکو در مورد اینکه چه زمانی احمد نوراللهی به پرسپولیس اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: این موضوع فردا مشخص خواهد شد. نوراللهی با ما تمرین می‌کند و قطعاً آمادگی حضور را زمانی که مجوز بازی بگیرد خواهد داشت. از بازگشت احمد خوشحال هستیم چون او ظرفیت یک ملی‌پوش را دارد. البته مقداری زمان لازم است تا او به فرم کامل برسد. نوراللهی حدود یکسالی است که تمرینات مناسبی نداشته اما اراده بالایی دارد و این اراده به او این امکان را می‌دهد که حتی زودتر هم آماده شود.

وی در خصوص اینکه آیا بشار رسن برای حضور در پرسپولیس آماده است یا نه افزود: او در رقابت بین بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی هست. درست است که تنها یک جلسه با ما تمرین کرده اما متأسفانه او دوباره برای همراهی تیم ملی عراق از ما جدا خواهد شد. باید بدانیم که او بازیکن آینده است چرا که فقط 20 سال دارد و امیدوار هستیم به زودی خودش را با خواسته‌های تیم تطبیق دهد.

سرمربی کروات پرسپولیس درباره اینکه وضعیت کمال کامیابی‌نیا چه شد و مشکل او چه بود، گفت: بله. او همراه ما خواهد بود. اما باید بگوییم مسائلی که پیش آمد مشکلات داخلی است. او یک مشکل شخصی داشت و طبیعی است که گاهی عصبانیت به بازیکنان غالب شود اما من در کنفرانس خبری هم گفتم که او بازیکنی است که واقعاً حرفه‌ای است. او یک ماه قبل از اینکه پزشکان بگویند آماده تمرین شد. به خاطر میل و خواسته‌اش که می‌خواست زودتر شروع کند.

برانکو در پاسخ به این سؤال که حاشیه‌های به وجود آمده بعد از بازی با سیاه‌جامگان آیا در وضعیت این تیم تأثیرگذار خواهد بود یا خیر، افزود: کدام حاشیه‌ها؟ ما اینجا وجودمان برای هواداران است و همه تلاش می‌کنیم تا هواداران خوشحال شوند اما همیشه اتفاقات ریز و درشت رخ می‌دهد و می‌دانم که هواداران مهم‌ترین خواسته‌ها را دارند و ما هم بهترین نیت را داریم. در بازی با سیاه‌جامگان ما واقعاً لیاقت برد داشتیم هم از لحاظ بازی و هم از نظر موقعیت‌سازی اما داور هم تأثیر خودش را گذاشت و گل آنها مردود بود یا پنالتی‌هایی که برای ما نگرفتند که این موضوع مستقیماً روی نتیجه تأثیرگذار بود. اما به هر حال این هم جزیی از فوتبال است.

وی در مورد اینکه داور بازی با سیاه‌جامگان عذرخواهی کرده است، افزود: عذرخواهی داور چه فایده‌ای دارد؟ 2 امتیاز ما از دست رفت اما به هر حال این هم جزیی از فوتبال است.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه آیا شما به سیستم چرخشی استفاده از بازیکنان اعتقاد دارید یا نه، تصریح کرد: من به یک موضوع اعتقاد دارم و آن هم استاندارد بودن است. شاید برخی بازیکنان نتوانند بازی کنند که آن هم دلایل مختلف دارد اما فلسفه من این است که هرچه زودتر تیم استاندارد شود و تیم بازی کند و آن وقت تا زمانی که می‌شود بهتر عمل کرد. اما نیازی برای تغییر آنچنانی نداریم چرا که فعلاً هفته چهارم است. بازیکنان نه خسته شده‌اند و نه اشباع، آنها 6 روز هم برای استراحت وقت خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها