معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: در کنار رایزنی با یونیدو، امکان مذاکره با شرکتهای برتر بین‌المللی در عرصه هوشمندسازی شهری نیز ایجاد شده که یکی از این شرکت‌ها، شرکت اتریشی IAT با داشتن سابقه مناسب در این بخش است.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۱۲

به گزارش فارس ، سعید زرین‌فر اظهار داشت: مرکز توسعه دولت الکترونیکی و فناوری اطلاعات وزارت کشور در سال گذشته اقدام به انتخاب بندر بوشهر در کنار چهار شهر مشهد، تبریز، اصفهان و یزد به عنوان شهرهای پایلوت برای اجرای طرح هوشمندسازی شهری کرد که برای اجرایی‌شدن این پروژه اقدمات خوبی در دستور کار قرار گرفته است.

زرین‌فر با اعلام این که به دلیل مدیریت عرصه خدمات شهری نگاهی خاصی به برنامه‌های شهرداری بندر بوشهر در راستای هوشمندسازی خدمات شهری وجود دارد، گفت: در نشست با شهردار مرکز استان و مجموعه اجرایی شهرداری بندر بوشهر، نمایندگان شرکت اتریشی IAT در جریان ظرفیت‌های شهر بوشهر از طریق معرفی این پتانسیل‌ها توسط یک شرکت مشاوره طرف قرارداد شهرداری بندر بوشهر شدند، که با عکس‌العمل مثبت این شرکت اتریشی مواجه شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر یادآور شد: کنترل هوشمندانه کالبدی و کیفی توسعه شهری، ارتباطات نزدیک بین تفریح، تجارت و حمل و نقل درون شهری و مدیریت بهینه توزیع خدمات و پیاده‌سازی تکنولوژی مدرن ازجمله مزایای هوشمندسازی شهری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها