مهدی مهدوی کیا در گفت و گو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از پرسپولیس و حضورش در لیگ قهرمانان آسیا می گوید.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۹۵
مهدوی کیا در گفت و گو با AFC: پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا شود

به گزارش جام جم آنلاین ، AFC با مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق پرسپولیس به عنوان کارشناس در رابطه با دیدار پرسپولیس و الاهلی گفت و گو کرده است. او که بیش از 100 بازی برای در تیم ملی فوتبال ایران انجام داده سابقه خوبی هم در فوتبال آلمان دارد. متن گفت و گو با او به شرح زیر است:

عملکرد تیم سابق خودتان را در لیگ قهرمانان چطور ارزیابی می کنید؟

من فکر می کنم پرسپولیس در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته است و یکی از قدرتمندترین تیم های حاضر در یک چهارم نهایی است.

عملکرد آنها (پرسپولیس)را در فصل نقل و انتقالات چطور ارزیابی می کنید؟

پرسپولیس عملکرد خوبی در نقل و انتقالات در این فصل داشت و یک مدافع مرکزی خوب را جذب کرد و در خط حمله هم بازیکنی را جذب کرد که سال قبل گلهای زیادی برای تیم خود به ثمر رسانده بود. همچنین در میانه های میدان و منطقه چپ زمین هم بازیکنان و چهره های جدیدی را در تیم مشاهده می کنیم.

کدام بازیکن توانایی این را دارد تا نتیجه بازی را تغییر بدهد؟

این بازی بسیار مهم و تعیین کننده است و من فکر کنم مهاجمان پرسپولیس خصوصا مهدی طارمی توانایی تغییر نتیجه را داشته باشد و سرنوشت بازی را تغییر دهد.

پیش بینی شما از نتیجه این دیدار چه است؟

من دوست دارم هر دو دیدار رفت و برگشت با برتری پرسپولیس به پایان برسد ولی برای من و هواداران صعود به دور دوم از همه چیز مهمتر است و اهمیت بالایی دارد.

به نظرتان پرسپولیس توانایی قهرمانی در آسیا را دارد؟

پرسپولیس تیمی است که ستاره های زیادی در مناطق مختلف زمین دارد و تیم با نظمی است. من امیدوارم در نهایت بعد از سالها پرسپولیس بالاخره قهرمان آسیا شود. البته کار سخت زیادی تا رسیدن به این هدف مانده است. رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان بالاترین میزان خوشحالی را به هواداران تیم خواهد داد و من امیدوارم امسال این اتفاق رخ دهد.

دیدار رفت دو تیم روز سی و یکم مرداد ماه در عمان برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها