عامل قتل دو برادر نقره‌فروش در اردبیل، دایی 39 ساله آنها بود. متهم با اعتراف به این جنایت صحنه قتل را بازسازی کرد.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۱۶

به گزارش جام‌جم، تحقیقات برای کشف راز این جنایت از ساعت 22 و 30 دقیقه دوشنبه و به دنبال شنیده شدن صدای شلیک گلوله در شهرک سینا سه‌راهی انزاب اردبیل آغاز شد. اهالی سراسیمه به خیابان آمدند و مشاهده کردند خودروی پراید سفیدی در آن محل متوقف شده و در آن باز است. چند نفر از همسایه‌ها با نزدیک شدن به خودروی پارک شده، مشاهده کردند دو پسر همسایه‌شان با شلیک گلوله به قتل رسیده و اجساد آنها که دو برادر به نام‌های حامد و احمد 27 و 24 ساله بودند، داخل خودرو افتاده است.

تحقیقات اولیه از خانواده این دو جوان نشان داد آنها کارشان نقره‌فروشی بوده و با کسی اختلافی نداشته‌اند و نمی‌دانند به چه علت به قتل رسیده‌‌اند.

این درحالی بود که بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد این دو برادر زمانی که خودرو را مقابل خانه پارک کرده‌اند، از پشت سر هدف شلیک گلوله قرار گرفته‌اند. طبق نظریه اولیه پلیس، مقتولان با سلاح ساچمه‌ای به قتل رسیده بودند.

با توجه به شغل دو برادر، در ابتدا قتل با انگیزه سرقت مطرح شد که با بررسی محل و تحقیقات جنایی این فرضیه خیلی زود رد شد. در ادامه احتمال قتل با انگیزه شخصی مطرح شد که تحقیقات در این شاخه به نتیجه رسید و ماموران متوجه شدند دایی 39 ساله مقتولان با آنها اختلاف دارد.

بررسی‌ها نشان داد، متهم به سمت مشکین‌شهر رفته است. با توجه به این که احتمال می‌رفت او قصد خروج از کشور را داشته باشد، کارآگاهان سریع راهی آنجا شده و متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به این قتل گفت: به خاطر اختلافات خانوادگی و فردی دو خواهرزاده خود را کشتم. قصد خروج از کشور را نداشتم و برای کار شخصی به مشکین‌شهر رفته بودم.

سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی اردبیل دراین باره گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس و بازپرس جنایی به قتل دو برادر در شب حادثه اعتراف کرد و بازسازی صحنه با حضور تیم‌هایی از پلیس آگاهی، دادستانی و بازپرس جنایی در بامداد روز چهارشنبه انجام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها