رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال جهان هفته اول آبان به میزبانی اسپانیا در تنریف برگزار خواهد شد و تیم‌های ایران بعد از موفقیت در رقابت‌های قهرمانی آسیا، به دنبال کسب نتیجه‌ای مناسب در این میدان جهانی هستند.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۸۲

مهران بهنام‌فر، سرمربی جوانان درباره شرایط انتخابی کاراته‌کاها گفت: در کنار پروسه کسب روادید، برای آماده‌سازی و طی شدن برنامه‌ای که طراحی کرده‌ایم نیز زمان کمی داریم، به همین دلیل باید هر چه سریع‌تر با برگزاری دیدارهای انتخابی، شایسته‌ترین‌ها را به اردوی پایانی دعوت کنیم.

وی درخصوص دیدارهای انتخابی هم گفت: نفرات برگزیده از مسابقات جام وحدت و دوستی به همراه فینالیست‌های قهرمانی ایران و مدال‌آوران آسیایی قزاقستان روز شنبه به صورت دوره‌ای با هم مسابقه می‌دهند. دور برگشت روز یکشنبه 29 مرداد انجام می‌شود و در نهایت کسی که بهترین عملکرد را داشته باشد به عنوان نفر برگزیده مسابقات جهانی انتخاب خواهد شد. در صورتی که دو نفر به لحاظ نتیجه شرایط مشابهی داشته باشند، پیکار رودررو، عملکرد در جام ارومیه و انتخابی اول لحاظ خواهد شد.

سرمربی تیم جوانان کاراته ادامه داد: نفرات دوم در هر وزن را نیز در اردو حفظ می‌کنیم. از این برنامه دو هدف دنبال می‌کنیم، اول آن‌که مسائل مختلف از جمله آسیب‌دیدگی احتمالی را مدنظر قرار داده باشیم دوم آن‌که بتوانیم پشتوانه‌های خوبی را برای آینده بسازیم. اینها سرمایه‌های کاراته ایران هستند و باید حفظ شوند.

وی با اشاره به این‌که ایران در مسابقات جهانی کار سختی پیش رو دارد گفت: باید سخت تمرین کنیم و با تدارک مناسب راهی اسپانیا شویم. از فدراسیون خواسته‌ایم حداقل شرایط حضور در دو تورنمنت خارجی را که برای آماده‌سازی نفرات بسیار اهمیت دارد برای آنها فراهم کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها