سرمربی استقلال در بازی پنجشنبه شب به دنبال دومین پیروزی تیمش در لیگ هفدهم است.
کد خبر: ۱۰۶۳۰۶۴
واکنش رسمی منصوریان به صحبت های میناوند

منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با سایپا پاسخ خبرنگاران را داد:

کیفیت تختی خوب نیست


فردا مهمان تیم سایپا هستیم و قرار است که در تختی بازی برگزار شود. امیدوارم بازی خوب و قشنگی را شاهد باشیم. هرچند که کیفیت زمین بالا نیست.

علی دایی تیم خوبی آماده کرده است


سایپا و استقلال هر دو بازی قشنگی را ارائه می کنند و مطمئنا بازی خوبی را خواهیم دید. بازی سختی داریم. سایپا تیم جوانی است. علی دایی تیم خوبی را آماده کرده است و تیمش بالانس خوبی دارد. می دانیم بازی سخت و محکمی پیش روی ماست. ان شاءالله بتوانیم فوتبال زیبایی که ارائه می دهیم را توسعه دهیم و البته این امر مستلزم کیفیت چمن ورزشگاه تختی هم هست.

در مورد میناوند صحبت نمی کنم

سرمربی استقلال از پاسخ دادن به سوالی درباره میناوند خودداری کرد و گفت: تنها تمرکزمان روی بازی فرداست.

3 امتیاز را می خواهیم

طبیعی است که ما وقتی می خواهیم مالکانه بازی کنیم، می خواهیم سه امتیاز را هم بگیریم. ما هواداران زیادی داریم و این هواداران باید از بازی ما لذت ببرد. ما پارسال جانانه بازی کردیم و امسال بازی زیبا را هم باید چاشنی کار کنیم.

مصدومان استقلال

من دیروز دو ساعت با آقای نوروزی جلسه داشتم. روند بازگشت بازیکنانمان خیلی خوب بوده است. از او متشکرم که بابت تیم ملی هم انعطاف خوبی نشان داد و از این جهت از او ممنونم. قرار است یک جلسه هم میان کادرپزشکی تیم ملی و ما با حضور خود کی روش و من برگزار شود. با نوروزی قرار گذاشتیم که اگر بازیکنی در لیست تیم ملی بزرگسالان باشد، از طریق کادر تیم ملی کار را جلو ببریم. از نگاه او به پرچم تیم ملی تشکر می کنم. امید ابراهیمی دو روز است با ما تمرین می کند و فکر می کنم بعد از اولین استراحت بابت تیم ملی شرایط بدنی او کامل شود. اسماعیلی و پادوانی و باقری با ما تمرین می کنند. فقط کریمی مانده که بهبودیش کامل شود و به ما اضافه شود. ما از عملکرد تیم در تمرینات راضی هستیم. فشار تمرینات ما بالاست و وسایل بدنسازی هم در کنار زمین گذاشته ایم.

کیفیت چمن تختی!

اول فصل به آقای فتاحی گفتم که سایپا و نفت باید با ما و پرسپولیس بازی کنند و هر دوی آنها هم در بازی روی زمین موفق هستند. مقصر ورزشگاه نفت و سازمان لیگ نیستند. متاسفانه بودجه ای به این ورزشگاه نمی دهند تا چمنش را مثل آزادی کنند. زمین آزادی هم می شد مثل تختی باشد ولی می بینید که چقدر مراقبت می کنند و آنرا ترمیم می کنند. به نظرم می ارزد که فوتبال ما برای بهبود کیفیت فنی اش، نگاه ویژه ای به تختی داشته باشند. کل درآمد آن ورزشگاه زمینی است که در آن فوتبال برگزار می شود. جزئیات را نمی بینیم و کلیات را می بینیم. بالانس نیستیم. ورزشگاه تختی کلیت فوتبال ماست. معلوم نیست که فردا روی زمین بازی می کنیم یا روی هوا. آقای فتاحی به من گفته این زمین قطعا خوب می شود ولی نخواهد شد چون باید از اول کار کنند تا چمنش درست شود.

مجوز حرفه ای گری استقلال؟

ما که سخت افزاریمان تایید شده ولی بحث در مسائل مالی است. من برای شاید صدمین بار می گویم که تنها راه نجات لیگ ما از پول زیر میزی، پول سیاه و مسائلی از این دست این است که طرف روبه روی سازمان مالیاتی باشگاه باشد نه مربی و بازیکن. باید خود باشگاه تعهد کند که ممنوع الخروج شود. در مجموع اگر باشگاه به من پول هم ندهد، نگران این نیستم که مالیات پول نگفته را بدهم. امسال گفتند سال جام جهانی است شان ما لطمه می خورد و امسال مجوز ها صادر شد. صدبار گفتم و بازهم می گویم در آلمان این کار می کنند که تضمین بانکی ایجاد می کنند. نفت تهران 70 میلیارد بدهکار است. پارسال هم به تیم دایی پول ندادند و امسال هم که رفته اند آسیا. مجوز اینها باطل نشد. این مسیر را نمی شود اینگونه ادامه داد. باید کاری کنیم که تیم ها برای شروع لیگ به اندازه بودجه خود از یک بانک تضمین بگیرند.

جدایی مگویان؟

با اقای افتخاری هم صحبت کردم. مگویان برای ما زحمت کشیده است و بعد از جذب منتظری و حفظ پادوانی گفتیم به جوانانمان اعتماد کنیم. این مشکل هم حل می شود و هفته آینده قرار است با ادموند اختر عزیز توافقی شود.

جباری آماده است

سرمربی استقلال درباره شرایط جباری گفت: اگر شرایط جباری خوب باشد می تواند فردا با ما شروع کننده بازی باشد. دغدغه ما زمین مسابقه است. او روزهای خوبی را در تمرین پشت سر می گذارد. الحمدالله ایده آل تمرین می کند. (در این هنگام به تخته کوبید) او به تنهایی یک کارایی می کند که در سه چهار بازیکن آنها را باید ببینید. اگر شرایط مطلوب باشد امکان بازی کردنش در ترکیب اصلی هست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها