مقایسه نتایج بنچمارک آیفون‌های جدید با رقبای اندرویدی؛

شکست سخت سامسونگ از اپل + بنچمارک

شاید اندکی باورش سخت باشد که تنها یک هفته تا معرفی پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 فاصله داریم. امروز اما اطلاعات جدیدی از اینپرچم‌دار توسط GFXBench در دسترس قرارگرفته است که نشان‌دهنده استفاده از صفحه‌نمایش 6.4 اینچی با نسبت 1440 در 2960 پیکسل در هشتمین نسل ازگوشی‌های نوت است.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۹۱
مشخصات گلکسی نوت 8 توسط بنچمارک GFXBench مشخص شد + جدول

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، نسخه‌ای از این تلفن همراه که توسط این بنچمارک تست‌شده است از چیپست اختصاصی رده‌بالای سامسونگ یعنی اگزینوس 8995 بهره می‌برد. در این مدل شاهد حضور 8 هسته کورتکس A53 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G71 هستیم. نسخه دیگری از گلکسی نوت 8 نیز که مخصوص بازارهایی مانند ایالات‌متحده تولید خواهد شد به همراه چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 عرضه می‌شود و در این مدل شاهد پردازشگر گرافیک آدرنو 540 خواهیم بود. هر دو نسخه دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هستند. برخلاف اطلاعات منتشرشده پیش‌ازاین که وعده استفاده از دوربین دوگانه در این مدل را می‌داد اطلاعات این بنچمارک تنها یک دوربین 11مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را نمایش می‌دهد که این مورداحتمالاً به خاطر محدودیت‌های این بنچمارک در شناسایی دو دوربین است.

پس از مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 سامسونگ در سال گذشته پیش آمد و منجر به جمع‌آوری آن از بازار شد، گلکسی نوت 8 به‌شدت موردتوجه قرارگرفته است. گلکسی نوت 7 در مسیر تبدیل به محبوب‌ترین تلفن همراه ساخت سامسونگ قرار داشت، حال نیز سامسونگ امیدوار است با جلب اعتماد دوباره مشتریانش شاهد فروش بالای گلکسی نوت 8 باشد. باید تا چهارشنبه هفته آینده منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ با چه امکاناتی قصد تصاحب بازار در سه ماهه پایانی سال 2017 را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها