حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس در گفت‌وگو با جام‌جم تاکید کرد این تیم فارغ از همه مسائل حاشیه‌ای به‌دنبال موفقیت‌های بیشتر در فصل جاری‌است.
کد خبر: ۱۰۶۲۷۵۱

با آماده شدن سیدجلال، این احتمال وجود دارد که دوباره برانکو دست به تغییراتی در ترکیب تیمش بزند. با این اتفاق شما به پست تخصصی خودتان برمی‌گردید؟

این تصمیم کادر فنی است که چه بازیکنی کجا بازی کند، نمی‌دانم قرار است چه اتفاقاتی بیفتد، اما همه تابع امر برانکو هستیم.

پرسپولیس در سه بازی ابتدایی فصل 9 امتیاز گرفته است. خیلی‌ها بر این عقیده هستند که کسب امتیازهای ابتدای فصل می‌تواند نیمی از راه قهرمانی باشد.

در هر صورت ما پرسپولیس هستیم و انتظاری هم غیر از این نیست. ما امسال را با قدرت بیشتری دنبال خواهیم کرد و به موفقیت‌های بزرگ‌تر فکر می‌کنیم. این روحیه در تمام بازیکنان ما وجود دارد و در بین هواداران نیز شکل گرفته و از آن برای رسیدن به اهداف بزرگ سود خواهیم برد.

موفقیت‌های بزرگ‌تر را می‌شود به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا نسبت داد؟

فعلا ما یک بازی مهم با الاهلی داریم و برای این بازی با قدرت تمرین کرده‌ایم و با قدرت پیش خواهیم رفت. ما می‌رویم که ببریم و هیچ چیزی جلودار ما نیست.

امروز باید به مصاف سیاه‌جامگان بروید. پرسپولیس می‌تواند روندی را که در پیش گرفته ادامه دهد؟

ما اصلا به نام تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و در تمام بازی‌ها با قصد پیروزی در زمین حاضر می‌شویم. نه تیمی را دست‌کم می‌گیریم و نه از تیمی می‌ترسیم. این دیدار برای ما ارزش زیادی دارد و پیش از جدال مقابل الاهلی عربستان است. انتظارمان این است که هواداران با حضور خود در استادیوم آزادی، برای موفقیت در آسیا نیز به ما انگیزه و روحیه بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها