رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که شهید حججی وزانت ملت ایران را بالا برد، گفت: این مجاهدت‌ها امنیت، استواری، پایداری و عزت ملت ایران را تضمین می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۲۴۵۶

به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید حججی و شهدای مدافع حرم که در حسینیه امام خمینی (ره) ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: این شهادت باعث می‌شود ملت ایران بدرستی به جهان معرفی شود که محور این شناخت، مجاهدت و شهادت‌طلبی است.

وی افزود: قیمت و ارزشی که شهید حججی و هم‌رزمانش برای این کشور دارند، با هیچ چیز قابل محاسبه نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این‌که حضور در این مجالس و عرض ارادت به خانواده‌های آنان و تقدیر از مقام شهادت را وظیفه خود می‌داند، اذعان کرد: این مجاهدت‌ها امنیت، استواری، پایداری و عزت ملت ایران را تضمین می‌کند.

در مراسم دیروز علاوه بر علی لاریجانی‌ رئیس مجلس شورای اسلامی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار ارشد و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی معاون قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سید رضا صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی‌
وزیر بهداشت، حجت‌الاسلام علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، سردار مرتضی قربانی از فرماندهان دفاع مقدس و حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات حضور داشتند.

منطقه را از لوث وجود تروریست‌ها پاک می‌کنیم

سردار سرلشکر مصطفی ایزدی، معاون سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا در حاشیه این مراسم اظهار کرد: ما در همه صحنه‌های مقابله با داعش پیش می‌رویم و مهم‌ترین مساله این است که در این صحنه‌ها ابتکار عمل داشته باشیم و منطقه را از لوث اینها که دست پرورده استکبار جهانی مانند آمریکا و اسرائیل هستند، پاک کنیم. ایزدی افزود: پاسخ رزمندگان اسلام دقیقا مطابق با راهبردی است که برای منطقه تبیین شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها