گلایه بازیکن تراکتورسازی از روزبه چشمی و استقلالی‌ها

ابراهیمی: حق ما شکست و توهین نبود!

محمد ابراهیمی و دلخوری از استقلالی‌ها. دو روز پس از بازی در ورزشگاه آزادی با او تماس گرفتیم تا درباره بازی گپ بزنیم که ابراهیمی از استقلالی‌ها ناراحت بود؛ از روزبه چشمی و توهین‌هایی که در این بازی شنیده است. خودش در این مورد می‌گوید: تا به حال کسی نشنیده ابراهیمی بی‌احترامی به بازیکنی کرده باشد. شما شنیده‌اید؟
کد خبر: ۱۰۶۲۰۱۱

در بازی با استقلال هم اتفاقاتی افتاد که من فقط می‌توانم بگویم متاسفم. خودم بشخصه احترام زیادی برای پیشکسوت قائل هستم و هر بازیکنی اگر یک روز هم از من بزرگ‌تر باشد به او احترام می‌گذارم. این همه هم مقابل پرسپولیس و استقلال بازی کرده‌ام، اما کسی به یاد ندارد بی‌احترامی کرده باشم. من برای روزبه چشمی واقعا متاسفم. اگر با بی‌احترامی می‌خواهد به بازیکنان تیمش هیجان بدهد که این راهکار خوبی نیست. واقعا نمی‌فهمم او می‌خواست به چه هدفی برسد.

ابراهیمی که شانس گلزنی مقابل استقلال را هم داشت، اما ضربه‌اش به تیرک دروازه خورد، درباره بازی می‌گوید: ما نباید به استقلال می‌باختیم چون واقعا حق مان شکست نبود. خیلی بدشانس بودیم و اصلا به حق مان نرسیدیم. باور می‌کنید توپی که من زدم به داخل تیرک خورد و برگشت و بیرون آمد؟ به همین دلیل است که می‌گویم بدشانس بودیم.

او در پایان درباره شرایط این روزهای تراکتورسازی و مشکلاتی که وجود دارد، گفت: امیدواریم از این هفته مشکلات تراکتورسازی حل شود و به نتایجی که مستحق آن هستیم برسیم؛ هرچند معتقدیم مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مطمئن باشید جایگاه تراکتورسازی در جدول این گونه نخواهد ماند. فصل گذشته نیز استقلالی‌ها در انتهای جدول قرار داشتند و در پایان فصل به مقام نایب‌قهرمانی رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها