سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین

هفت تن از وزرای پیشنهادی دولت پشت میز کمیسیون اصل 90

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس از دعوت هفت تن از وزرای پیشنهادی دولت به جلسه امروز فراکسیون با هدف ارایه راه کارها و برنامه‌های خودشان برای وزارتخانه مربوطه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۵۷
هفت تن از وزرای پیشنهادی دولت پشت میز کمیسیون اصل 90

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین اظهار کرد: بنا به درخواست جمعی از وزرای منتخب رییس جمهور در لیست کابینه ارایه شده به مجلس، تصمیم گرفتیم امروز شنبه ساعت 14 جلسه‌ای در محل کمیسیون اصل 90 با این عزیزان داشته باشیم.

وی در خصوص اسامی دعوت شدگان افزود: آقایان حبیب الله بی طرف- علی ربیعی- محمود حجتی- عباس آخوندی- محمدجواد آذر جهرمی- سید علیرضا آوایی و امیر سرتیپ امیر حاتمی، که به ترتیب وزرای پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه‌های نیرو- کار و تعاون- کشاورزی- راه و شهرسازی- ارتباطات- دادگستری و دفاع هستند در نشست امروز حضور خواهند داشت.

لاهوتی خاطر نشان کرد: با توجه به نگرش جمعی فراکسیون و اینکه اعضا بنا دارند روی رای اعتماد به وزرا بصورت دسته جمعی به نظری واحد برسند به همین منظور دولتمردان کابینه پیشنهادی علاقه مند هستند برای ارایه اهداف و برنامه‌های خود در جهت حل مشکلات کشور و نشستن بر کرسی وزارتخانه، با فراکسیون مستقلین جلسه داشته باشند و این موضوع مورد استقبال آنها قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها