در یادداشت هفته پیش از وعده اینترنت نامحدود گفتیم که دود شد! وعده‌ای که هرچند وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چند بار از آن سخن گفته بود، ولی معاون رگولاتوری، جزئیاتی درباره روش جدید فروش اینترنت مطرح کرد که باعث تعجب شد!
کد خبر: ۱۰۶۱۱۱۹

گفته‌های عباسی شاهکوه نشان می‌داد در شیوه جدید از اینترنت نامحدود خبری نیست و هرچند شما براساس سرعت، اینترنت خود را انتخاب می‌کنید، اما برای هر سرعت سقف مصرف اینترنت داخلی و سقف مصرف اینترنت بین‌الملل در نظر گرفته شده است.

این اظهارات، اعتراض شدید کاربران را در شبکه‌های مجازی در پی داشت و درنهایت وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود نوشت: «باتوجه به این‌که پیشنهاد مطرح شده درخصوص تعرفه‌های اینترنت ثابت مبتنی بر اتصال، مورد استقبال کاربران قرار نگرفته و این مصوبه هنوز مراحل اداری و ابلاغ را طی نکرده و اجرایی نشده است، قرار شد اجرای آن متوقف شود و دستور دادم کمیته بررسی تعرفه‌ها دوباره پیشنهادی با رعایت منافع و مصالح کاربران تهیه و ارائه کند.» حال باید منتظر ماند و دید پیشنهاد جدید چه خواهد بود.

دوربین پرچمدار بعدی گلکسی

زمان زیادی تا اول شهریور و رونمایی از محصول بزرگ بعدی سامسونگ نمانده است. تاکنون شایعات زیادی درباره فبلت بعدی سامسونگ موسوم به گلکسی نوت 8 منتشر شده که یکی از مهم‌ترین آنها بهره‌گیری از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در پشت آن بوده است. یکی از این دو حسگر، نقش دوربین اصلی را خواهد داشت و حسگر دوم به عنوان لنز تله فوتو استفاده خواهد شد؛ یعنی مانند روشی که اپل در تولید دوربین آیفون 7 پلاس به کار برد. دوربین دوم امکان بزرگنمایی دو برابری سوژه‌ها را بدون افت کیفیت امکانپذیر می‌کند. محدودیت‌هایی مانند حساسیت کمتر دوربین دوم در برابر نور برای گلکسی نوت 8 نیز همان‌طور که در آیفون 7 پلاس و وان پلاس 5 دیده می‌شود، وجود خواهد داشت. به نظر می‌رسد سامسونگ برای مقابله با این محدودیت، ویژگی تثبیت اپتیکال تصویر را به لنز تله فوتوی گوشی بعدی خود اضافه کرده که کمی کیفیت تصاویر را افزایش می‌دهد. به نظر شما دوربین گلکسی نوت 8 می‌تواند رقبا را شکست دهد؟

دوستی لینکدین و بیکسبی

بنابر اعلام مایکروسافت، شبکه اجتماعی لینکدین با دستیار دیجیتال بیکسبی سامسونگ یکپارچه شده است. لینکدین یک شبکه اجتماعی براساس روابط تجاری است که هدف آن اتصال حرفه‌ای‌های جهان به یکدیگر برای افزایش کارایی و موفقیت آنهاست. از طرفی بیکسبی نیز دستیار تازه نفس و مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ است. حال این ویژگی به کاربران کمک می‌کند راحت‌تر ارتباطات خود را با افراد دیگر پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها