پنج شنبه ۱۲ مرداد، به مناسبت روز بین المللی محیط بان و جنگل بان و با توجه به اهمیت تلاش و فعالیت آنها در حفظ و حراست از منابع طبیعی و حیات وحش و لزوم توجه ویژه به حل مشکلات و مسائل این قشر، برنامه سرزمین ما به این موضوع می پردازد.
کد خبر: ۱۰۵۸۰۸۵
بزرگداشت محیط بانان و جنگل بانان در برنامه سرزمین ما

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک این برنامه فردا با حضور عباس ثابتیان، عضو هیات امنای موسسه خیریه گنجه پشتیبان زیست بوم ایران، به روی آنتن خواهد رفت.

همچنین گزارشی از آخرین وضع علی آرامش فر، محیط بان مجروح و شرایط درمانی و اقدامات انجام شده در جهت بهبود وضعیت ایشان، پخش خواهد شد.

در ادامه برنامه، به منظور پیگیری شرایط فعلی لایحه حمایت از محیط بانان و جنگل بانان، تماس تلفنی برقرار خواهد شد با آقای محمد علی فروغی، مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تا پاسخگوی این سوال اساسی باشند که چرا در لایحه فعلی بجای پرداختن به وضعیت معیشتی نا مناسب این عزیزان، بیشتر به بخش های جبران خسارت و پرداخت دیه توجه شده است ودرخصوص حقوق و مزایا و کارکرد، عنایت ویژه ای صورت نگرفته است.

برنامه سرزمین ما به تهیه کنندگی الهام پیرهادی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که پنج شنبه‌ها حوالی ساعت 8 صبح پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها