سرمربی پارس‌جنوبی جم کسب نتایج دور از ذهن در هفته‌های آغازین لیگ را قابل پیش‌بینی دانست و گفت: شاید دیگر تا پایان فصل نتوانیم پیروزی پرگل داشته باشیم.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۳۷

مهدی تارتار که روز جمعه تیمش در هفته دوم لیگ برتر باید به مصاف پیکان برود، به تسنیم گفت: پیروزی 4 بر یک ما در هفته اول مقابل گسترش فولاد یک اتفاق بود، چراکه نه گسترش تیمی است که در دیدارهای آینده خود با این اختلاف به تیمی ببازد و نه شاید برای ما این اتفاق دوباره تکرار شود. البته که از عملکرد شاگردانم در بازی اول رضایت کامل دارم. مسله دیگر این‌که در هفته‌های ابتدایی همه تیم‌ها آن‌طور که باید هماهنگ نیستند و ممکن است نتایج عجیب و غریبی هم در این میان رخ دهد.

او افزود: این اولین بازی خانگی ما در لیگ برتر به حساب می‌آید و به دنبال این هستیم تا نهایت استفاده را از بازی در شهرمان ببریم. خوشبختانه ورزشگاه جم با زمین چمن مناسب از هر نظر آمادگی میزبانی از حریفان ما را دارد و کمک می‌کند تا تیم‌‌ها برنامه‌های تاکتیکی خود را در زمین پیاده کنند.

سرمربی پارس جنوبی با بیان این‌که تیمش توانایی‌های زیادی دارد، تصریح کرد: به تیمم ایمان دارم و اعتقادم این است که در پایان فصل حتی می‌توانیم چند ملی‌پوش داشته باشیم. ما در بازی‌های پیش فصل بازیکنان زیادی را در ترکیب‌های مختلف به زمین فرستادیم و درنهایت تیمی را آماده کردیم که به آینده آن بسیار امیدواریم. ضمن این‌که در کنار آن سعی می‌کنیم حریفان خود را بخوبی آنالیز کنیم.

ورزشگاه تختی جم تائید شد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ روز گذشته از ورزشگاه تختی جم و امکانات این شهر برای میزبانی مسابقات خانگی پارس جنوبی در لیگ برتر بازدید کرد. سعید فتاحی گفت: چمن ‏ورزشگاه تختی کیفیت مناسبی پیدا کرده و جایگاه‌های ویژه و خبرنگاران آن هم ‏بازسازی و تجهیز و نور ورزشگاه هم اصلاح شده است. این ورزشگاه ایرادهایی جزئی دارد که مسئولان باشگاه پارس ‏جنوبی و شهر جم قول داده‌اند که آنها را برطرف کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها